Inlägg från: Anonym (Signe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Signe)

Ner 10-15 kg till sommaren.

Hej alla, jag vill också vara med!

Är 160 cm lång och har sedan jag träffade min kille för 2 år sedan gått upp från 52 kg till 66,7 kg. Nu vill jag tillbaka till 50-52. Började för ca 2 veckor sedan och har gått ner 1,6 kg hittills. Jag är okej med att det går långsamt, bara det går åt rätt håll.

• Anonym (Signe)
    frökenBea skrev 2018-01-24 06:37:07 följande:

Hej Signe! Vad gör du för att komma tillbaka till din trivselform? Själv kör jag strikt LCHF men fuskade i helgen så nu tar det några dagar att komm tillbaka...

Jag vägde 85.2 för två veckor sedan då jag startade. I lördags, 1,5 vecka senare vägde jag 82,4. Men nu vet jag inte. Väger mig hemma hos mamma har ingen våg hemma.

Jag ska ner till 70. Känns som en låång väg :/

Jag har också provat LCHF men det var inte min grej. Kul att det funkar för dig och att du ändå gått ner så fort! Förstår vad du menar med att det tar tid att komma tillbaka när man fuskar, jag fick en sådan bedrövlig huvudvärk av det, usch! :(

Jag räknar kalorier och försöker röra på mig, har inget sug över att fuska alls (än) när jag ser på vågen att det går åt rätt håll. :)

Det är en lång väg men detta ska vi klara! Mitt första delmål är att komma ner under 60 kg. Har du något delmål?
  • Anonym (Signe)

Idag när jag vägde mig hade jag gått ner 1,9 kg under denna vecka. Just nu sköter sig viktnedgången lite av sig själv då jag inte mår bra pga olika saker. Jag har ingen aptit och äter väldigt lite. Men skönt att jag enligt bmi-räknaren nu är normalviktig iallafall!

• Anonym (Signe)

Imorse när jag vägde mig stod vågen på 61,6. Nu är jag inte alls så långt ifrån att nå mitt första delmål! Även fast det bara är lite drygt - 5kg så måste jag ändå säga att jag ser skillnad på min kropp, framförallt magen och låren. Fick motivation nu! Lycka till alla, vi kommer klara detta.

• Anonym (Signe)

Har inte tänkt på vikten nu de senaste veckorna, det har mest rullat på som vanligt. Vägde mig igår och vågen visade på 58,6, så har alltså gått ner lite drygt 8 kg nu. Jag ser skillnad och det har även omgivningen börjat göra! Känns jättebra! Som sagt har jag inte bråttom ner, så länge det går åt rätt håll är jag nöjd :)

• Anonym (Signe)

Nu står vågen på 57,6. -9kg och ca 7 kg kvar :)

Svar på tråden Ner 10-15 kg till sommaren.