Ner 10-15 kg till sommaren.
Vilka är kvar i tråden?

Vilka är kvar i tråden?
Vad sägs om någon slags gemensam lista på våra framgångar? Typ något sånthär;
Namn, startvikt, nuvarande vikt, minskning hittills, kg kvar till mål?
Skulle vara roligt att se alla resultat samlade! Och till sommaren kan vi räkna ut hur mycket vi gått ner tillsammans eller nåt
Det tycker jag vore kul! Då ser man vilka som är aktiva också:)
Ja just! Då borde ett datum för uppdatering finnas med också. Vi får väl se om några hänger på då...
Hoppaspalla, startvikt 86,2. Uppdat: 2018-02-07
Vikt nu: 83,2, minskning: -3 kg, målvikt: 72 (11,2 kg kvar)
Fyll på..
[quote=78443170][quote-nick]Anonym (-15) skrev 2018-02-07 11:14:30 följande:[/quote-nick][/quote]
*raderar radbrytning så det kanske blir mer lätt att läsa.
?????????????
Hoppaspalla, startvikt 86,2. Uppdat: 2018-02-07, Vikt nu: 83,2, minskning: -3 kg, målvikt: 72 (11,2 kg kvar)
-15, startvikt 85,6. Uppdaterad 2018-02-07, Vikt nu 84,1 minskning -1.5 kilo målvikt 70. (14.1 kilo kvar)
?????????????
Vad enkelt och roligt det var med listan:) nu kan man verkligen se alla:)
Här kämpar jag lite i motvind, men jag ger mig inte. Efter förra veckans intag av mat, öl och nötter är inte kroppen helt i balans. Men har fått till hemmaträning nu i 3 dagar! Jag tar mig tyvärr inte till gymmet. Har en liten hemma och sedan är det 3 mil enkel väg dit. Så blir för mycket planerande
Jag passar på art träna när han leker på golvet, ibland blir det 7 minuter och ibland 30 minuter. Är maten som är det svåraste för mig. Känner att jag vill vara i form och inte skämmas i sommar.
Han är 7 månader:) hur gammal är din? Jag har syskon också men dom är 8 och 10
Frågar igen från när gäller startvikten? Från man började själv eller när man gick med i tråden (började ju i november så det blir några kilon skillnad)
Grrrrr! Igårkväll gick min självkontroll och la sig långt före mig tror jag
Ostmackor och mjölk är min svaghet och igår blev det många, många mackor och säkert en hel liter mjölk . Hur gick det till???
Jag klarar uppenbarligen inte av att sluta efter en macka och ett litet glas mjölk..... Är det möjligt att ha ett mjölk- och mackaberoende tror ni?
Tack för tips Allis!
Ja någon form av beroende måste det vara. Det liknade tamesjutton nästan hetsätning igår
Jag var knappt medveten om vad jag höll på med. Obehagligt!
Nåväl. Nu får jag en chans att öva på att motarbeta känslan av att allt är förstört och raserat. Det är det ju INTE! Upp i sadeln igen bara.