• Celine123

Fler som har plussat tidigt?

Hej,

Efter ett par missfall (väldigt tidigt)blev jag nyligen gravid igen.

Kände mig gravid nästan direkt.

Började med att må illa i princip 1 v efter ÄL, fick mensvärk och var jämt hungrig.

1:a test: 8 dagar innan bim med "testa tidigt" som visade neg eller spökstreck

2:a test :7 dagar innan bim och använde vanlig cb plus istället och då såg jag ett svagt plus.

3:e test: 5 dagar innan med cb "testa tidigt" och då kom det ett starkare streck

4:e test: ???? tog jag igår 3 dagar innan bim med vanlig cb plus och där kom det ett tydligare plus????

Håller tummarna nu!

Fler som känt sig gravida tidigt?

• Svar på tråden Fler som har plussat tidigt?
  • Vallmofröt

Jag plusade med rfsu test en vecka före bm.. idag e ja i v 9+2 men kan även va längre. Ägglossning hade jag den 20/11. Enligt den är ja i v 10....

• Vallmofröt

Jag plusade med rfsu test en vecka före bm.. idag e ja i v 9+2 men kan även va längre. Ägglossning hade jag den 20/11. Enligt den är ja i v 10....

• Alexandra93

Jag plussade med testlagrets stickor på ÄL +8 och BIM-7. Jättesvagt till en början men blev starkare för varje dag och nu är jag i vecka 10 :) blev också gravid direkt efter supertidigt mf!

• Celine123

Grattis till er! Vad roligt! Har ni fått några symptomer också? Det känns som att jag håller på att bli sjuk. Öm i kroppen, mår illa och är jättetrött...Börjar undra om det är två? Har anlag anlag för tvillingar...????

• Jmlwc

Jag var ganska säker på att jag var gravid redan 1 vecka före bm. Plussade på -3 bm:)

• Vallmofröt

Ja e i v 9. Har mått illa.. väldigt illa men utan att kräkas. Mer hungrig än förut.. och väldigt väldigt trött. Skulle kunna sova iaf 2 ggr under dagen om ja ba hade tillfälle och somna vid halv 9-9 på kvällen.. himla humör.

• Celine123

Testade idag med cb digitalt och det stod tydligt: Gravid vecka 1-2 Håller tummarna nu efter ett par tidiga missfall...

• Jmlwc
    Celine123 skrev 2018-01-08 23:54:13 följande:

Testade idag med cb digitalt och det stod tydligt: Gravid vecka 1-2 Håller tummarna nu efter ett par tidiga missfall...

Grattis!:)
  • Jmlwc
    Celine123 skrev 2018-01-09 09:31:33 följande:

Dessvärre fick jag "inte gravid " idag så detta blir mitt tredje missfall

Celine123 skrev 2018-01-09 09:31:33 följande:

Dessvärre fick jag "inte gravid " idag så detta blir mitt tredje missfall

Oj kan det skifta dagen efter? Tråkigt:( kram
  • Celine123

Alltså allting är så skumt! Har fortfarande inte fått min mens dvs jag är på BIM+1 idag. Var hos läkare igår, gjorde ultraljud mm men kunde såklart inte se något.. Han såg bara att mina slemhinnor var tjocka... Ska ta ett blodprov på måndag om mensen inte kommit. Har ju mensvärk men han kunde inte ens se att den har pågång. Fattar noll. Gravtest har bleknat.

• Celine123

Jag hade gjort lite tester förut. Fick besked igår att jag har väldigt lågt äggreserv. Vad det nu innebär ..

• Gabriela11

Hej tjejer! Jag kände mig gravid några dagar efter ÄL. Har testat mig några dagar innan BIM och fick NEG ( testlagret ) .Idag är BIM +0 och fick en jätte svagt plus!! Testade med CB .

Hade missfall i september 2017 och är lite nervös. Vill gärna bli gravid igen! ??

Bifogar en bild på testet. Help a girl out!

@Celine..rekommenderar inte CB digital med veckoindikator . Den visade neg innan när jag var var gravid. Vänta några dagar till o teste igen. Lycka till o håller tummarna för dig! ??

• Vallmofröt
    Gabriela11 skrev 2018-01-10 10:06:07 följande:

Hej tjejer! Jag kände mig gravid några dagar efter ÄL. Har testat mig några dagar innan BIM och fick NEG ( testlagret ) .Idag är BIM +0 och fick en jätte svagt plus!! Testade med CB .

Hade missfall i september 2017 och är lite nervös. Vill gärna bli gravid igen! ??

@Celine..rekommenderar inte CB digital med veckoindikator . Den visade neg innan när jag var var gravid. Vänta några dagar till o teste igen. Lycka till o håller tummarna för dig! ??

Svårt o se tyckdr jag.. ja kanske e lite trött ikväll men.. håller iaf tummarna för dig
  • Fins Mamma
    Gabriela11 skrev 2018-01-10 10:06:07 följande:

clearblue är känt för spökstreck... så testa gärna anant märke...
    ?
  • Gabriela11
    Fins Mamma skrev 2018-01-11 18:37:49 följande:

clearblue är känt för spökstreck... så testa gärna anant märke...

Tack för svar!!
Svar på tråden Fler som har plussat tidigt?