Inlägg från: Vallmofröt |Visa alla inlägg
  • Vallmofröt

Fler som har plussat tidigt?

Jag plusade med rfsu test en vecka före bm.. idag e ja i v 9+2 men kan även va längre. Ägglossning hade jag den 20/11. Enligt den är ja i v 10....

• Vallmofröt

Jag plusade med rfsu test en vecka före bm.. idag e ja i v 9+2 men kan även va längre. Ägglossning hade jag den 20/11. Enligt den är ja i v 10....

• Vallmofröt

Ja e i v 9. Har mått illa.. väldigt illa men utan att kräkas. Mer hungrig än förut.. och väldigt väldigt trött. Skulle kunna sova iaf 2 ggr under dagen om ja ba hade tillfälle och somna vid halv 9-9 på kvällen.. himla humör.

• Vallmofröt
    Gabriela11 skrev 2018-01-10 10:06:07 följande:

Hej tjejer! Jag kände mig gravid några dagar efter ÄL. Har testat mig några dagar innan BIM och fick NEG ( testlagret ) .Idag är BIM +0 och fick en jätte svagt plus!! Testade med CB .

Hade missfall i september 2017 och är lite nervös. Vill gärna bli gravid igen! ??

Bifogar en bild på testet. Help a girl out!

@Celine..rekommenderar inte CB digital med veckoindikator . Den visade neg innan när jag var var gravid. Vänta några dagar till o teste igen. Lycka till o håller tummarna för dig! ??

Svårt o se tyckdr jag.. ja kanske e lite trött ikväll men.. håller iaf tummarna för dig
Svar på tråden Fler som har plussat tidigt?