Slentrian i sexlivet
Jag kan bara gå till mig själv, känner igen mig . Jag tror att hon är otrogen.
Jag kan bara gå till mig själv, känner igen mig . Jag tror att hon är otrogen.
Fast det där är ju sp individuellt.
Visst är det kanske ett starkt tecken på en otrogen partner men många kvinnor tappar ju bara lusten utan att för den skull söka sig efter någon annan.
Men är det två relativt unga människor som bor ihop och haft en hel del sex med varandra regelbundet och kvinnan plötsligt inte vill längre, så är det nog nånting som har hänt.. kan man utesluta naturliga förklaringar som stress på jobbet eller nån sjuk anhörig som äter upp ens mentala energi så får man nog börja fundera över otrohet som en tänkbar grej tyvärr..
Jag känner också igen mig i mycket av det hans skriver, och jag har absolut noll intresse av att vara otrogen. Så det är som sagt väldigt individuellt.
Det är svårt att träffa folk på nätet att vara otrogen med om man inte aktivt söker upp dem. Det är lite samma sak som att skylla på att man blev full och råkade tappa kläderna och så ramlade man och råkade landa rakt på någons kuk.
Otäckt likt min situation! Min fru kör också ?ställa-upp-sex? en gång i veckan. Alltid på samma dag och tid. Jag går också och längtar hela veckan på den stunden trots att sexet är likadant varje gång: Inget förspel, inga kyssar, inget smek överhuvudtaget, samma ställning, bägge kommer dock alltid så det funkar bra. Mår alltid dåligt efteråt för att jag aldrig får känna mig åtråvärd och eftertraktad någon gång. Har inte smekt en fitta på många år nu vilket jag älskar och saknar. Hon säger bara att det ger henne inget när jag försöker men bryr sig inget om att låta göra det för min skull. Blir jag upphetsad och flåsar säger hon till mig att sluta flåsa! Hon låter däremot när hon kommer. Försöker jag kyssa henne så skyller hon på att hon har dålig andedräkt just då eller tvärtom.