• KlunsSmurfen

Attraheras av äkta kvinnor!

Thereisthat skrev 2017-12-31 10:06:04 följande:

Hej. Jag tillhör kategorin män som inte attraheras fnittriga, förvuxna tonårstjejer som vissa män verkar gilla. Nej, jag vill ha en äkta kvinna med karisma och stake! En kvinna som kan sätta gränser, vet vad hon vill och är säker i sig själv. En mogen kvinna helt enkelt! (det utesluter dramadrottningar då dessa inte är mogna och säkra i sig själva)

Problemet är att jag inte vet var jag kan hitta en sådan kvinna. Och jag vet inte vad som krävs av mig om jag ska försöka få till det med en sådan.

Någon här som kan ge mig lite tips?

Thereisthat skrev 2017-12-31 13:21:35 följande:
    [...]
    Och min inställning är att det är vilka kvinnor jag vill ha som ska styra, snarare än vilka kvinnor det är som vill ha mig.
    [...]
    och det blev bitch fight i tråden Skrattande
    "Problemet är att jag inte vet var jag kan hitta en sådan kvinna"
    Du får leta i en annan tråd Skrattande
    smulpaj01 skrev 2017-12-31 13:35:44 följande:

Såklart du ska vara stolt över din fantastiska resa! Mycket bra jobbat och helt utan att känna dig är jag stolt över dig!
    Grattis och hoppas du hittar din drömkvinna

+1
  • KlunsSmurfen
    Anonym (mor) skrev 2018-01-02 06:40:47 följande:

Många män vill ha en riktig matrona som kan sätta dem på plats. Liksom en blandning av älskarinna och sträng morsa. Har inte med det sexuella att göra utan TRYGGHETEN! Många kvinnor vill ha stabila, starka och trygga män så det är inte konstigt att vi ligger i topp i Europa när det gäller singelhushåll.

En "äkta" kvinna agerar mer med sunt förnuft och vet var de har sig själva, det gör dem starka så de känner sig mer trygga, det ger trygghet.
    En kvinna som kan riva i när det behövs behöver inte ta på sig mamma rollen.

• KlunsSmurfen
    Anonym (mor) skrev 2018-01-02 08:53:45 följande:
    Hur som helst så finns det inte tillräckligt med ragator för att fylla behovet. Är man en mer "äkta" kvinna för att man är stark? Vad kallar man de som vill ha en mans famn att vila i? Vad kallar man männen som inte klarar sig själva utan vill ha order om precis ALLT?
    TS har redan förklarat vad som känns "äkta" för honom, förstår inte behovet av att märka ord i tråden..

"Vad kallar man männen som inte klarar sig själva utan vill ha order om precis ALLT?"
    Peter Pan syndrome?
Svar på tråden Attraheras av äkta kvinnor!