hejnina skrev 2017-12-31 13:27:09 följande:
Vet du vad. Även "fnittriga, förvuxna tonårstjejer" är äkta kvinnor. Och jag hoppas att alla kvinnor av det slag du söker, är mogna nog att inte acceptera män som ser ner på vissa kvinnor för att dom inte faller honom i smaken.
Vänta lite... när har jag sagt att jag ser ner på dem? Citera!
Nej, det enda jag sagt är just det du säger, att de inte faller mig i smaken. Är det detsamma som att se ner på dem? Haha... Gott nytt år på dig.
smulpaj01 skrev 2017-12-31 13:35:44 följande:
Såklart du ska vara stolt över din fantastiska resa! Mycket bra jobbat och helt utan att känna dig är jag stolt över dig!
Grattis och hoppas du hittar din drömkvinna
Tusen tack! Det värmer jättemycket! Gott nytt år! :)
Anonym (K) skrev 2017-12-31 13:42:08 följande:
Jag är 100 % svensk men åt helvete med att det är fel att vara glad för sin egen skull , heja att vara stolt över sig själv fortsätt med det! Det är som mat för magen fast du matar din självkänsla, att du är bra. En person med god självkänsla är riktigt riktigt positivt då kommer du klicka med likasinnade som behandlar sig själva bra.
"Och min inställning är att det är vilka kvinnor jag vill ha som ska styra, snarare än vilka kvinnor det är som vill ha mig" - Detta är riktigt viktigt faktiskt, du måste gå efter dig, inte efter att duga i andras ögon.
Får jag fråga hur kräsen du är? Alltså, om du skulle möta en kvinna som känns mogen stabil med skinn på näsan och ni klickar bra på alla plan, men hon är mamma, hon bor lite långt ifrån, hon har tidigare haft cancer, hon har gamla ärr på armarna, hon är lite mullig, hon är religiös, hon är bisexuell, hon har kriminellt / missbruk-förflutet, eller annat som kanske inte är det optimala ,men som kan funka ändå
Hur tänker du där?
Jag skulle nog säga att jag är kräsen om jag söker ett förhållande. Där tycker jag att man måste vara lite kräsen eftersom att man är ute efter någon man ska försöka skapa ett liv med. Däremot lever jag i nutiden. Om en person haft ett destruktivt förflutet men har lyckats ordna upp det så skulle jag nog säga att det är mer attraktivt med någon som gjort en sån resa. Jag är dessutom ödmjuk inför det eftersom att jag vet av erfarenhet hur svårt det är att dra sig ur ett mindre bra liv. Så om någon har ett dåligt förflutet men lyckats dra sig ur det så är jag snarare imponerad över det.
Vad gäller utseende så måste det självklart finnas en attraktion och jag kan ärligt säga att jag inte attraheras så mycket av övervikt. Men är allting bra i övrigt och man klickar bra så är det ju självklart att jag inte stänger några dörrar. I "värsta" fall kan man ju bli kompisar. Som sagt, allt beror på situationen :)
Gott nytt år! :)