Attraheras av äkta kvinnor!
Anonym (MS) skrev 2017-12-31 19:12:54 följande:
Det är ingen falsk anklagelse, det står i din rubrik och din ts. Att du egentligen menar något annat spelar ingen roll för folk är inte tankeläsare. Jag svarade också utifrån hur du uttryckte dig från början, att du senare efter det kommit med vidare förklaringar hör inte riktigt hit - för det var inte det jag bemötte. Dessutom har de ord man väljer att uttrycka sig med en betydelse. Men nu vet du att folk komme reagera på om du väljer att benämna kvinnor som inte faller under dina prefersener som "oäkta". Och "äkta kvinna" vs. "äkta man" - det där är din subjektiva förståelse. Jag skulle inte beskriva varken män eller kvinnor som äkta eller oäkta beorende på diverse egenskaper eller personligheter.
Jag önskar inte dig något gott nytt år! Du är en vidrig, mobbande, lättkränk dramadrottning och jag hoppas att ditt år blir fylld av karma för ditt äckliga beteende!
Jag har en dotter som blir mobbad av just såna vidriga svin som dig. Det är därför jag blir så förbannad när jag ser sånt här mobbningsbeteende!