Inlägg från: Anonym (Väninnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Väninnan)

Attraheras av äkta kvinnor!

Thereisthat skrev 2017-12-31 10:06:04 följande:

Hej. Jag tillhör kategorin män som inte attraheras fnittriga, förvuxna tonårstjejer som vissa män verkar gilla. Nej, jag vill ha en äkta kvinna med karisma och stake! En kvinna som kan sätta gränser, vet vad hon vill och är säker i sig själv. En mogen kvinna helt enkelt! (det utesluter dramadrottningar då dessa inte är mogna och säkra i sig själva)

Problemet är att jag inte vet var jag kan hitta en sådan kvinna. Och jag vet inte vad som krävs av mig om jag ska försöka få till det med en sådan.

Någon här som kan ge mig lite tips?

Min bästa väninna är en sådan kvinna. Tur för dig så är hon nybliven singel, men dessvärre vet jag inte om hon är redo för en relation än...

Hon är 33, mörkt halvlångt hår och har en härlig personlighet. Jag är optimist :) så hör av dig om du blev intresserad?
  • Anonym (Väninnan)
    Thereisthat skrev 2017-12-31 15:12:04 följande:

Tack för tipset! Ska fundera på saken.

Dock är jag inte så mycket för nätdejting utan jag vill träffa någon irl först så att säga. Jag kanske är rätt knepig men jag har provat nätdejting och jag föredrar nog att träffas irl först ändå. Men som jag sagt innan, inga dörrar stängda.

Gott nytt år! :)

Hon har heller aldrig nätdejtat. (Det har däremot jag, så kanske därför "van" vid att kontakta...)

Gott nytt till dig med! ;)
Svar på tråden Attraheras av äkta kvinnor!