Inlägg från: Anonym (ååå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ååå)

Attraheras av äkta kvinnor!

Thereisthat skrev 2017-12-31 13:21:35 följande:
    Jag har mognat mycket det senaste året. Jag har i bakgrunden en lättare form missbruksproblematik och jag har varit mer eller mindre en riktig loser. Men efter en del händelser förra året så bestämde jag mig för att förändra mitt liv, att få det livet jag alltid velat leva. Och det har jag delvis nått fram till idag. Jag har börjat träna upp mig och få en hälsosam kropp, jag är noga med min klädsel och jag har studerat upp mina betyg och ska nästa år börja söka till Universitetet. Allting har förändrats det här året! Jag har gått från en fruktansvärt ensam loser till att faktiskt bli någon, och ord kan inte beskriva hur lycklig och stolt jag är över min resa :)

Nu kan jag visa upp mig från min bästa (mogna) sida för jäntorna. Och min inställning är att det är vilka kvinnor jag vill ha som ska styra, snarare än vilka kvinnor det är som vill ha mig. Och nästa år ska jag ut och kolla på utbudet, och då har jag kommit fram till att det är just en mogen kvinna jag vill ha!

(Ja, jag vet att jag skyter, och ja, jag vet att jag inte uppnått mina mål till 100% än och att jag inte ska slå mig för bröstet för mycket än. Men jag tycker att går man från en låginkomsttagande nolla till en som har framtiden för sig på bara ett år så har man rätt att vara osvensk och skytsam)
    Om du "bara" känt dig mer mogen i ett år så skulle jag råda dig att gå långsamt fram. Jättebra att du reflekterar över dig själv och din utveckling men du får förlåta om jag inte blir helt övertygad om att du är så väldigt mogen. Risken för att falla tillbaka i gamla mönster är stor när det inte gått så lång tid

Om du tänker att en mogen kvinna med skinn på näsan, självständig och tydlig är vad du vill ha, så undrar jag varför, om detta inte varit din preferens tidigare. För mig låter det lite grann som om du tror att en sådan kvinna ska "rädda" dig nu när du startat ditt nya liv. Dock är det bara man själv som kan göra det. 

Skyter- skytsam - du vet att det stavas med r, va? Bara undrar eftersom du gjort samma stavfel 2 ggr. 
  • Anonym (ååå)
    Thereisthat skrev 2017-12-31 14:54:56 följande:
    Fast ärligt talat så ser jag faktiskt inte fnittriga tonåringar som äkta kvinnor utan jag ser dem som just tonåringar (i sitt beteende åtminstone). Det betyder per automatik inte att jag ser dem som dåliga människor eller att jag ser ner på dem, utan det betyder att de inte faller mig i smaken. Sen om någon tolkat det annorlunda är ju det synd, men nu har jag förklarat vad jag menar, like it or not.
    Tonåringar kan ju vara så, men vuxna som råkar vara lite fnittriga kan du inte likställa med fnittriga tonåringar. Tyvärr lyckas du nog inte förklara helt vad du menar - eller så är det just det du lyckats med, och då blir du tyvärr inte så attraktiv. 

Det blir lite skrämmande om du faktiskt syftade på riktiga tonåringar, du söker ju en äldre kvinna (väl?)

En mogen kvinna med självkänsla och fötterna på jorden kan vara helt underbar som fnittrande också. Det är extremt tråkigt med en person som inte kan tillåta sig att släppa loss och vara lite smått barnslig ibland, utan att förlora fotfästet. 
  • Anonym (ååå)
    Thereisthat skrev 2018-01-01 04:35:01 följande:
    Okej. Lite funderingar är mitt intresse för historia. För någonstans vill jag ha en kvinna som uppskattar mitt historieintresse. Finns det bra föreningar för sånt?
    Det finns det säkert. Dock tror jag det finns oerhört många kvinnor som gillar historia utan att behöva vara i en förening (tex jag). Är gift med en som arbetar med historia och han är glad över att jag är intresserad jag också. Vi möttes på en helt vanlig nätsite. 
Svar på tråden Attraheras av äkta kvinnor!