Attraheras av äkta kvinnor!
Thereisthat skrev 2017-12-31 13:21:35 följande:
Jag har mognat mycket det senaste året. Jag har i bakgrunden en lättare form missbruksproblematik och jag har varit mer eller mindre en riktig loser. Men efter en del händelser förra året så bestämde jag mig för att förändra mitt liv, att få det livet jag alltid velat leva. Och det har jag delvis nått fram till idag. Jag har börjat träna upp mig och få en hälsosam kropp, jag är noga med min klädsel och jag har studerat upp mina betyg och ska nästa år börja söka till Universitetet. Allting har förändrats det här året! Jag har gått från en fruktansvärt ensam loser till att faktiskt bli någon, och ord kan inte beskriva hur lycklig och stolt jag är över min resa :)Nu kan jag visa upp mig från min bästa (mogna) sida för jäntorna. Och min inställning är att det är vilka kvinnor jag vill ha som ska styra, snarare än vilka kvinnor det är som vill ha mig. Och nästa år ska jag ut och kolla på utbudet, och då har jag kommit fram till att det är just en mogen kvinna jag vill ha!
(Ja, jag vet att jag skyter, och ja, jag vet att jag inte uppnått mina mål till 100% än och att jag inte ska slå mig för bröstet för mycket än. Men jag tycker att går man från en låginkomsttagande nolla till en som har framtiden för sig på bara ett år så har man rätt att vara osvensk och skytsam)
Om du tänker att en mogen kvinna med skinn på näsan, självständig och tydlig är vad du vill ha, så undrar jag varför, om detta inte varit din preferens tidigare. För mig låter det lite grann som om du tror att en sådan kvinna ska "rädda" dig nu när du startat ditt nya liv. Dock är det bara man själv som kan göra det.
Skyter- skytsam - du vet att det stavas med r, va? Bara undrar eftersom du gjort samma stavfel 2 ggr.