• hejnina

Attraheras av äkta kvinnor!

Vet du vad. Även "fnittriga, förvuxna tonårstjejer" är äkta kvinnor. Och jag hoppas att alla kvinnor av det slag du söker, är mogna nog att inte acceptera män som ser ner på vissa kvinnor för att dom inte faller honom i smaken.

• hejnina
    Thereisthat skrev 2017-12-31 14:29:14 följande:

Vänta lite... när har jag sagt att jag ser ner på dem? Citera!

Nej, det enda jag sagt är just det du säger, att de inte faller mig i smaken. Är det detsamma som att se ner på dem? Haha... Gott nytt år på dig.

Du tycker inte det är nedlåtande att påstå att dom inte är "äkta kvinnor"...? Hade du nöjt dig med att konstatera vad du sökte för kvinna hade jag inte haft något att anmärka på men när du sorterar upp kvinnor i äkta och oäkta utifrån dina egna preferenser så eh, well.. du förstår.
  • hejnina
    Anonym (K) skrev 2018-01-01 07:43:12 följande:

Folk som blir sura citroner över"äkta" kvinnor/män

Låt folk tycka gilla ogilla vad de vill?

Jag hade sagt att jag inte vill ha en tofflande tonåring till man, för det är ingen man alls i en sån person enligt mig.

Sen vad ni ser rött över pga det, your problem.

Men käre värld, ni får gilla precis vad ni vill. Verkligen, jag bryr mig inte om vad ni gillar och inte. Sett upp till er. Vad jag däremot inte gillar är när ni sorterar upp människor i äkta och oäkta efter era preferenser. Ni avgör vad ni gillar (ingen har påstått något annat) men ni avgör inte vem som är äkta och vem som är oäkta.
  • hejnina
    karatinosa skrev 2018-01-01 16:31:05 följande:

Alltså din lättkränkta lilla dramadrottning! Dra åt helvete med dig! Du påstår att du ingår i TS kategori (mogen kvinna), men du visar ju här att du är allt annat än mogen! TS har erkänt att ordvalet kanske var fel... Ändå fortsätter du ligga på honom! TS verkar vara en fantastiskt bra människa med hjärtat på rätt plats, och det DU gnäller över är hans ordval... Seriöst nu, du inser väl hur omogen och patetiskt du framstår när du har ett sånt hävdelsebehov?

Jag önskar inte dig något gott nytt år! Du är en vidrig, mobbande, lättkränk dramadrottning och jag hoppas att ditt år blir fylld av karma för ditt äckliga beteende!

Jag har en dotter som blir mobbad av just såna vidriga svin som dig. Det är därför jag blir så förbannad när jag ser sånt här mobbningsbeteende!

Roligt att just du kallar någon dramadrottning med tanke på din enorma överreaktion och hur du uttrycker dig i tråden.
Svar på tråden Attraheras av äkta kvinnor!