KLindqvist skrev 2017-12-28 13:50:34 följande:
Kul att vi blev några stycken! ????
Eerya, som svar på din fråga så har jag ingen koll alls.
Jag har tagit äl stickor i ca 3 mån, den sista månaden tom 2 gånger om dagen och hittade inget... hade inga symtom heller... Vi tog då denna månaden som test utan (enligt app ÄL 13/12) hade BIM igår (27/12) och kunde inte vänta med att testa så efter jobbet gjorde jag ett test och plussade! Jag grät av lycka! ????
Spännande Tildurrr! ????
Nejdå, ingen är "för gammal" Lyckorus, dagarna mellan ÄL och BIM är fruktansvärda, men jag tycker nästan det är ännu värre när mensen väl kommit för då vet man att det inte tog sig och så får man börja om igen ????
Jag har själv haft några missfall, 3 stycken medans jag hade kopparspiral och 2 stycken när vi väl hade börjat försöka (som tur i oturen var så hade det inte gått längre än att "mensen" blev lite sen).
Har ni varit med om missfall? ?
Wow, grattis! Stort grattis! Längtar tills jag får samma besked
Var din sambo med eller berättade du på något speciellt sätt? Jag har varit så fräck att jag beställt hem boken "Grattis du ska bli pappa" som jag tänkte slå in tillsammans med ett positivt test den dagen det är dags.
Ja, visst är det värre när mensen väl kommer men då släpper jag min besatthet åtminstone. Googlar allt annat än gravidsymptom :-P
Jag vet inte om jag haft missfall, men misstänker att vårt första försök KAN ha varit det. Mensen var 3 dagar sen och jag hade så fruktansvärt ont i brösten och hade molvärk i nedre delen av magen men hann aldrig ta något test.