BF September 2018
Vad jobbar du med? *nyfiken* Jag har ingen aning om hur länge jag kan/får vara i verkstan. Och jag kan ju inte gärna fråga någon utan att berätta varför, haha. Och det vill jag VERKLIGEN inte göra...
Vad jobbar du med? *nyfiken* Jag har ingen aning om hur länge jag kan/får vara i verkstan. Och jag kan ju inte gärna fråga någon utan att berätta varför, haha. Och det vill jag VERKLIGEN inte göra...
Fast jag undrar om vi kommer upp i dem ljudnivåerna? När jag jobbade som ren svetsare tror jag dem så över 85 decibel under större delen av dagen... aja om eller när det blir aktuellt får jag ta mod till mig och prata med personalchefen.
Ja svetsningen är inget bra, men det är inte så mycket som tur är. Men när jag jobbade som svetsare gick jag hem i v17.
Jag vill ju helst vänta till efter kub... men frågan är när det blir gjort... och kan jag dölja det så länge?
Hur känner du för att berätta? Jag vet dem kommer få en flipp här.
Är det nån mer än jag som känner att graviditeten gör en lite vimsig..tror d beror på att jag är s otroligt trött hela tiden. Skulle göra toast här om dagen o märker att jag plockat fram våffelgärnet istället o sätt i d..sen byter jag o tar brödrosten..tredje försöket o jag lyckades sätta i toastapparaten..! :0 Sen säger jag fel ord flera gånger om dagen..o tappar ord! Vilket min dotter ifrågasätter o tycker e lite kul! Hmm..
Läser många trådar ang kost. Ser bara folk som skriver att dom äter kvarg, müsli, frukt, gröt, maaaassa grönsaker etc. Till frukost och mellis....
Sen kommer jag med mina mackor, loops, mjukost, leverpastej och oboy, typ haha.
Är det nån mer än jag som inte är ett hälsomonster?
Jag äter inga grönsaker och i fruktväg endast äpplen.
Får inte i mig godis pga illamåendet så jag småäter mariekex för att hålla illamåendet borta.
Är i v 5+1, kommer känsligheten för lukter gå över?? Mitt illamående ihop med alla människors äckliga andedräkter är ingen bra kombo haha! Får panik på nätterna när sambon ligger med ansiktet åt mitt håll, får lägga mig med täcket över huvudet, så jobbigt haha!
Någon mer som fryser så det gör ont i lederna,
sover med dubbla täcken, har varit så här i tre veckor, känns som det är ngt fel på mig :(
Idag är jag i vecka 6+1 och det känns som mina symptom har försvunnit helt. Har inte haft många symptom innan förutom lite ömma bröst och minskad aptit, men nu känner jag mig helt som vanligt. Det känns som att alla andra har massa symptom. Borde väl vara glad och tacksam över att jag mår bra, men det är svårt att vara det när jag är så orolig att det ska vara missfall på gång igen. :/
Jag kände illamående och öma bröst men igår idag känns ingenting :) få vi tänka positiv behöver inte alla ska ha syntom !! Kram
Nu har jag bokat in ett privat ultraljud nästa vecka eftersom vi ändå ska iväg till Stockholm då. Kommer att vara i vecka 8+5 då ungefär. Jag har så lite symptom att jag inbillar mig att jag inte är gravid men hoppas ändå att få se ett litet hjärta slå då. Visserligen var min första graviditet också ganska symptomfri, men då hade jag inte heller något missfall bakom mig så jag var inte orolig på samma sätt.