Inlägg från: Millannn |Visa alla inlägg
  • Millannn

BF September 2018

Pillanzzz skrev 2018-01-01 09:58:56 följande:

Exakt så såg mitt predictor early ut!! Sedan plussade jag med två till test efter det, så grattis!!! :)

Tog detta igår på kvällen på äl+14 så allt verkar vara i sin ordning gick in i vecka 5 (4+0) idag!

• Millannn

Godmorgon tjejer! Hur mår ni? Själv har jag sovit kanske 2-3 timmar och är helt slut.. hade ganska mycket molvärk hela natten och så drömde jag att jag började blöda så nu är jag superrädd för missfall känns som att det rinner till hela tiden men det är bara flytningar och det har varit så sen igår.

• Millannn

Var tvungen att dubbelkolla imorse haha nog är man gravid alltid! Detta är väl bra styrka? V 4+3

• Millannn

Usch är så trött och känner mig nästan lite sjuk/influensa. Vet att det är vanligt men ska upp 6 imorgon och jobba 14 timmar! Inte så jättepeppad

• Millannn

Nu blir det nog inte starkare än såhär! Går in i vecka 6 imorgon hur mår ni? Själv så sover jag dåligt och drömmer sjuka drömmar som jag sen kommer ihåg även flera dagar efteråt. Har varit törstig idag också men det är nytt! Annars så är det fortfarande ömma bröst (väldigt ömma!), molvärk då och då och huuuuungrig plus svullen mage så på kvällarna är man typ i sjätte månaden

• Millannn

Oj vad spännande att ni alla ska till bm! Jag har inte ringt än och tänker nog vänta en vecka till en fråga! Får man inget tidigt ul så man åtminstone vet om hjärtat slår? Vore ju tråkigt om man upptäckte ett dött foster i v 18

• Millannn

Fler som har mycket flytningar? Som liksom rinner till? Känns väldigt nervöst då man tror hela tiden att det är blod som rinner

• Millannn
    saijda skrev 2018-01-09 11:31:43 följande:

Jag är jätte nojjig nu, hade lite ljusrosa blod/flytningar på pappret när jag gick på toa förut idag (vi myste i söndags). :(

Kan det vara på grund av att det är känsligt där nere nu? :0 MVC ska kontakta mig vid 14:00

Ja absolut! Slemhinnorna blir väldigt sköra och så länge det bara är lite och man inte har ont så är det ju ingen fara tror jag vi har inte haft sex på över en vecka pga låg sexlust just nu så kan inte uttala mig om alla får lite ljusrosa flytningar.
  • Millannn

Gud jag känner mig nästan konstant bakfull! Lite illamående, inget extremt plus lite tokig mage. Och så mycket flytningar på det. Man känner sig riktigt fräsch eller... går in i vecka 7 på måndag!

• Millannn
    Mimipig skrev 2018-01-15 08:32:37 följande:

Ni som börjat må illa - när började det för er? Jag mår fint ännu och har glömt i vilken vecka illamåendet och tröttheten kom sist.

Jag är i vecka 7 och det började för några dagar sen! Känner mig riktigt bakfull och trött nåt så in i helvete :-/ usch!
Svar på tråden BF September 2018