Nostalgity skrev 2018-01-15 11:39:43 följande:
Hehe ja jag förstår hur du menar.... Alla symptom är välkomna just nu! Har fortsatt blöda lite grann varje dag... Som tur är inge klarrött, inge klumpar, ingen smärta eller känning nånstans. Brösten är ömma fortf, tycks bli värre för varje dag, tröttheten håller i sig, svullen och så kom illamåendet som ett brev på posten. Klarade inte av att sortera ut pappret som låg blandat med dotterns slajm igår kväll, var tvungen att be sambon göra det haha.
Men vi får se vad doktorn säger imorgon em via telefon. Vad han tycker jag ska göra? Om han tycker de låter som mf på g eller bara ofarliga blödningar? Har blödigt smått i 6 dagar nu.
Jag vet inte om jag kan trösta något. Men har tre barn sedan tidigare och blödde en hel del i början av alla graviditeterna. Det var inga jättemängder men ändå så det kändes som det kunde vara missfall. Höll på i allt från 4-5 dagar till två veckor. Konstigt nog aldrig vid samma tidpunkt utan det har varierat. Och jag var ett nervvrak varje gång
Man har i mitt fall sett att det vid något tillfälle varit blod i livmodern men bebis med tickande hjärta. Någon gång kunde man inte säga vad det varit.
Denna gången började jag blöda på BIM. Och ungefär 4 dagar. Men nu inget alls och alla tester visat på ökning så jag hoppas verkligen.
Så det finns alla möjliga anledningar. Det är okej att vara orolig och om du kan få möjlighet till att boka VUL så gör det. Jag har efter mycket om och men slutat på gynakuten de andra gångerna.