• SofieJ

Jag är ful och det är så jäkla deppigt!

Nämen! Lovar dig att ingen går runt och tänker på de här sakerna mer än du själv.

I vilket sammanhang känner du dig ful? Har du ett förhållande eller vill du kanske träffa någon? Ibland känns konkurrensen kanske hård, men inte vill man ha någon som bara går på utseendet - oavsett hur man ser ut!

• SofieJ

Och förresten, jag har också hip dips! Klart att jag hellre skulle vilja ha såna där Beyoncé-höfter, men det är faktiskt inte så svårt att klä sig smickrande i alla fall! Oavsett hur man ser ut måste man lite välja kläder efter kroppsbyggnad om man vill se (enligt normen) fin ut. Kolla online efter tips hur du framhäver det du gillar med din kropp och döljer det du ogillar. Ingen är perfekt :)

• SofieJ

Men man kan inte bara säga till någon med dåligt självförtroende att älska sig själv. Tror du inte att hon väldigt gärna skulle vilja göra det?

Sen kan jag tycka att det är ganska stor skillnad på att "spy för att se ut som Barbie" och att klä sig smickrande för sin figur. Det är väl inget fel på att vilja vara fin? Kläder måste man ha på sig oavsett.

Svar på tråden Jag är ful och det är så jäkla deppigt!