• Lottch3n

BIM JANUARI 2018

FruBjörk skrev 2017-12-28 22:10:00 följande:
    Kanske bäst ändå att sexa på om ni kan. Jag litar nog mer på känsla men jag vet inte.
    Ja jag tänker att vi kör idag och imorgon. Det borde täcka det bra va? :/
  • Lottch3n
    josgos skrev 2017-12-28 22:58:34 följande:
    Jag går på känsla. Mina ÄL-test visar ju inget starkt alls, och du och jag har samma ÄL och BIM, 28/12 och 12/1 eller hur? Så vi fick till det idag och tar en sväng imorgon också. Tycker absolut ni ska göra det också ikväll om möjligt.
    Ja jag får nog gå på känsla denna månaden då testen inte vill samarbeta denna gång..
    Precis det stämmer, vi har samma äl och bim.
    Vi fick till det igår och kör väl en sväng idag med ;) Jag hoppas vi täckt det bra :)
  • Lottch3n
    mindran skrev 2017-12-28 23:18:57 följande:
    Helt klart känsla före test och appar! Test har inte funkat för mig alls, medan tex temp, flytningar och känsla har funkat klockrent. Myser ni både idag och i morgon borde det räcka fint :)
    Tack för ditt svar :)
    Ja denna gången får det bli enbart känsla då testerna inte vill samarbeta.
  • Lottch3n

Konstig fråga kanske.. men är det någon här som upplevt smärta i tjejmagen under sex i samband med äl?

• Lottch3n

Många som har koll här inne så jag frågar =) Hur snabbt efter äl fäster ägget? =)

• Lottch3n
    YasmineK skrev 2018-01-01 07:44:57 följande:

Lite bättre bild kanske, så himla svårt med ljuset men det är starkare i verkligheten ???? stort lycka till ni andra <3

Grattis! <3
  • Lottch3n
    kiwibear skrev 2018-01-02 10:43:23 följande:

Hej i tråden! 

Har efter en lång stunds försökande kunnat gissa vilken kombination av mailadress och lösenord jag använt sist på Familjeliv för typ 4 år sedan, haha. 

Nu har bebisverkstaden öppnat for business igen och det är första försöket till tredje barnet :) Gött med lite sällskap på vägen.

ÄL var 29/12 enligt min mensapp och BIM 12 januari. Lär ju ha typ ALLA imaginära symptom i listan innan dess, haha. 

Välkommen hit :)

Har också bim 12/1 enligt app, hade äl 28/12 :) Känns som en evighet, haha.
  • Lottch3n
    kiwibear skrev 2018-01-02 14:50:22 följande:
    josgos skrev 2018-01-02 12:05:08 följande:Samma BIM som er!
    Woop! Bra klubb. Tänkte försöka sitta på händerna (vilket inte kommer gå) och inte testa sådär skrattretande tidigt. Vet ändå med mig att jag kommer sitta där på BIM-XXX och hålla upp test mot badrumslampan... såatte.  

Förstår inte alls vad du menar *visslar och himlar med ögonen* haha

Denna månaden har jag iaf inte några test liggandes hemma vilket kanske underlättar än så länge ;) men kommer säkert köpa hem innan bim lik förbaskat..
  • Lottch3n
    kiwibear skrev 2018-01-02 16:20:33 följande:
    Jag skulle inte heller köpa hem några test. Sååå... de ligger i skåpet nu. Jag vet inte vad som gick fel. 
    Det måste ju vara en felleverans, skulle kanske till grannen ;)

Får se hur länge jag håller mig..
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-02 18:00:28 följande:
    Kul med en 12/1-klubb!

Jag har ett gäng tester hemma och tänkte testa två dagar innan BIM. Har inte testat innan BIM någon gång förut men ångrar nu att jag inte gjorde det i november. Misstänker nämligen att jag hade ett tidigt missfall som jag trodde var mens. Hade jättemånga symptom då, inte lika mkt nu men lite molvärk.

Känner ni nåt?
    Mina tester gick åt förra månaden.. Testade positivt tidigt 15/12, timmarna senare började jag blöda lite på jobbet, fortsatte även lite 16/12 och helt borta 17/12. Sen tog jag ett nytt digitalt 19/12 och fick då konstaterat att det var ett tidigt missfall och jag hade nog hellre inte vetat :( Mådde väldigt dåligt över detta i flera dagar..

Det jag känner denna gången är molvärk och kände lite hugg i tjej magen igår.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018