• Lottch3n

BIM JANUARI 2018

josgos skrev 2017-12-26 16:38:02 följande:
    Hmm... Har ju sett att en del som skrivit i trådarna säger att de aldrig fått utslag på testlagret men med andra test. Eller kan detta vara en tillfällig dipp för att du druckit mkt vatten eller liknande? Håller själv på med stickorna nu men tycker alla är typ lika svaga och jag bör ha ÄL den 28. Händer liksom inget.
    Jag körde med graviditetskollens egna äl-test innan och dom fick jag aldrig utslag på. Men dessa har funkat bra förra cykeln, hoppas det ändras imorgon :)
    Ja jag bör ju också ha äl 28-30.. När testar du? Alltså när på dygnet? :)
  • Lottch3n

Jag förstår mig inte på detta.. Idag när jag tog äl-test fanns där inte ens ett teststreck.. alltså det blir bara svagare för varje dag nu :/ och enligt appar skall äl infinna sig 28-30.. :/ tycker även att jag har samma känsla som senaste äl, men då borde väl testen öka?

• Lottch3n
    Lindsey77 skrev 2017-12-27 09:24:16 följande:
    Beror på när du tar det under dagen. På mig får jag aldrig utslag på morgonen. Lita inte blint på testen, de kan vara lite opålitliga. Funkar inte för alla. Man kan ha ÄL ändå fast de ej visar utslag...
    Jag brukar alltid testa andra gången jag går på toa, och har ofta hållt mig i 3-4h innan. Förra cykeln funkade det så körde samma nu.. Men kolla denna bilden :/
  • Lottch3n

Haha nu vet jag varför äl-testen är så svaga... trodde hela tiden att jag var på cd17 idag men nu när jag kollade igen så var det visst bara cd13.. *oopps*

• Lottch3n
    Lindsey77 skrev 2017-12-27 12:13:18 följande:
    Kan inte se bilder som läggs upp tyvärr. Vet ej varför. Jag har mobil app.

Det borde ju funka denna cykeln också om det funkade på dig förut. Men LH kan vara lägre på morgonen/dagen och högre på em/kväll. Men har du fått ökning tidigare på morgon borde du ju få det nu också. Eller så har du inte ÄL när du tror?

Ska börja testa med digitala, och på dem står det att man ska testa med morgonurin. Får se om det funkar på mig.
    Jag såg nu att jag tagit fel på dag, haha. Trodde jag var på cd17 men var bara på cd13 idag. Så äl borde ske om två dagar som tidigare med, eller som tidigast.

Dom digitala funkade inte på mig alls. Fick blinkande gubbe i 9 dagar i rad, men fullt utslag på Stickan en av dessa dagar. Tänk vad olika det kan vara.
    Håller tummarna för dig! :)
  • Lottch3n
    josgos skrev 2017-12-27 15:11:22 följande:
    Där ser man, då är det bara att vänta någon dag till då! När borde BIM bli då för dig? Vi ligger ju väldigt lika till, min BIM bör vara 12 jan eller nån dag efter.
    Ja det är ju det. Fortsätter testa, har några kvar så :)
    Bim enligt appar är 12/1 så vi ligger ju väldigt lika då :)
  • Lottch3n
    KLindqvist skrev 2017-12-27 14:45:33 följande:
    Jag har också letat efter min ägglossning, tog test i 3 månader men sista månaden tog jag test varje dag 2 gånger om dagen och hittade den fortfarande inte... har med andra ord aldrig lyckats hitta den.

Så jag förstår din frustration!

Kram och lycka till!
    Förra månaden hittade jag den och vi prickade in det bra. Blev gravid men som slutade i missfall bara timmarna efter jag fått positivt på testet..
    Men insåg nu att jag räknat fel, trodde jag var på cd17 men är bara på cd13 :)

Hoppas du hittar den, eller blir gravid ändå <3

Kram<3
  • Lottch3n

Har känt hugg i nedre delen av magen till och från hela dagen.. enligt appar skall äl infinna sig imorgon, men tog ett test nu när jag kom hem och det visade absolut ingenting mer än kontrollstrecket.. :/

• Lottch3n

Hade ni gått på känsla och appar eller test?
    Enligt den känsla jag har just nu (och haft hela dagen) och enligt appar bör äl infinna sig imorgon 29/12. Men enligt test inte ens en antydan till stegring.. :/

Myst med sambon 25/12 & 26/12. Tänker att vi kanske ska köra idag och imorgon också? Vad tror ni?
    Förra äl så blev det dagen innan äl, på äl och dagen efter och vi lyckades ju faktiskt då. :/ hmm många frågor nu men hoppas någon har en input? :)

• Lottch3n
    Lottch3n skrev 2017-12-28 19:19:14 följande:

Hade ni gått på känsla och appar eller test?
    Enligt den känsla jag har just nu (och haft hela dagen) och enligt appar bör äl infinna sig imorgon 29/12. Men enligt test inte ens en antydan till stegring.. :/

Myst med sambon 25/12 & 26/12. Tänker att vi kanske ska köra idag och imorgon också? Vad tror ni?
    Förra äl så blev det dagen innan äl, på äl och dagen efter och vi lyckades ju faktiskt då. :/ hmm många frågor nu men hoppas någon har en input? :)

Ingen?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018