BIM JANUARI 2018
Ja jag bör ju också ha äl 28-30.. När testar du? Alltså när på dygnet? :)
Jag förstår mig inte på detta.. Idag när jag tog äl-test fanns där inte ens ett teststreck.. alltså det blir bara svagare för varje dag nu :/ och enligt appar skall äl infinna sig 28-30.. :/ tycker även att jag har samma känsla som senaste äl, men då borde väl testen öka?
Haha nu vet jag varför äl-testen är så svaga... trodde hela tiden att jag var på cd17 idag men nu när jag kollade igen så var det visst bara cd13.. *oopps*
Har känt hugg i nedre delen av magen till och från hela dagen.. enligt appar skall äl infinna sig imorgon, men tog ett test nu när jag kom hem och det visade absolut ingenting mer än kontrollstrecket.. :/
Hade ni gått på känsla och appar eller test?
Enligt den känsla jag har just nu (och haft hela dagen) och enligt appar bör äl infinna sig imorgon 29/12. Men enligt test inte ens en antydan till stegring.. :/
Myst med sambon 25/12 & 26/12. Tänker att vi kanske ska köra idag och imorgon också? Vad tror ni?
Förra äl så blev det dagen innan äl, på äl och dagen efter och vi lyckades ju faktiskt då. :/ hmm många frågor nu men hoppas någon har en input? :)
Hade ni gått på känsla och appar eller test?
Enligt den känsla jag har just nu (och haft hela dagen) och enligt appar bör äl infinna sig imorgon 29/12. Men enligt test inte ens en antydan till stegring.. :/
Myst med sambon 25/12 & 26/12. Tänker att vi kanske ska köra idag och imorgon också? Vad tror ni?
Förra äl så blev det dagen innan äl, på äl och dagen efter och vi lyckades ju faktiskt då. :/ hmm många frågor nu men hoppas någon har en input? :)