Inlägg från: Mudcakemonster |Visa alla inlägg
  • Mudcakemonster

BIM JANUARI 2018

Airmos skrev 2018-01-21 19:55:13 följande:

Hej hej har någon här (som varit gravida tidigare) varit med om att ni tagit ett cb early test som visar negativt på BIM -1 men så har nu plussat längre fram ändå? Jag tog ett cb early test imorse som var negativt på BIM -1. Blev så besviken iom att det står på testet att det kan tas from 5 dagar innan BIM. ingen mens ännu dock.

Jag har tyvärr kngen erfarenhet av det själv, men har läst mycket om att det finns typ endel som plussar först typ två veckor efter bim. Så du kan vara lugn så länge som mensen inte kommer :) det finns mycket hopp ännu.
  • Mudcakemonster
    HJohannesson skrev 2018-01-21 22:42:12 följande:

Kul :)

Jag plussade supertidigt när vi gjorde ivf, 5e ruvardagen. Så jag förväntade mig att plussa tidigt nu med. Tog test i fredags kanske (alldeles för tidigt såklart). Och neg.

Jag tror egentligen inte att jag är gravid. Men fick symptom som extrem törst och jag var så trött. Detta följde mig hela min förra graviditet.

Tänker du testa efter bim?

Det finns nog ändå ännu mycket hopp :) spännande att törst är ett symptom! Jag har varit jättetörstig hela dagen. Är iofs typ bara på äl+5.
  • Mudcakemonster
    Monron1617 skrev 2018-01-22 22:50:31 följande:

Hej!

Ny här i tråden då jag är helt ny här på FL ????? Bim 30/1 här! Hoppas vi är många som får sina efterlängtade plus nu ?

Välkommen :) jag har bim den 31:a. Otåligt:)
  • Mudcakemonster
    MariaS02 skrev 2018-01-23 16:00:12 följande:

Jag är på BIM-3 idag. Har gjort fem test(vad galet det låter när man skriver det) igår och idag och alla visar väldigt svagt positivt!! Jag är så hoppfull nu och väntar spänt på torsdag/fredag så jag får testa ordentligt!

Spännande!! :) hoppas det håller i sig och blir starkare runt bim sen.
  • Mudcakemonster
    SugarSugar skrev 2018-01-24 17:58:37 följande:

När vågar man ta ett test? Har BIM runt den 29e. Är det någon idé att testa innan? Hur gör ni som är kvar i tråden och har BIM typ samma dag? :)

Jag har bim den 31:a. Tror att jag fick en nidblödning idag. Vet inte när jag vågar testa :)
  • Mudcakemonster
    Baraentilligen skrev 2018-01-25 06:17:04 följande:

Äl+9 idag, och igår fick jag lite blodstrimmor i flytningen! Bim 31.1 :) Håller tummarna! Hade nidblödning med de två senaste graviditeterna också så hoppet steg lite nu ;)

Ååh spännande! Jag har aldrig varit gravid förut så vet ej om det var en nidis. Såg en droppe blod i trosan bara?

Jag har bim på samma dag som du :)
  • Mudcakemonster
    Baraentilligen skrev 2018-01-25 19:52:07 följande:

Mina nidblödningar har dett lite olika ut så har själv svårt att veta, men ser det som ett gott tecken! Kom lite till idag men det var mer mot orange i färgen. Äldre blod kanske? Får se var det här slutar ;)

Hoppas på plus för oss båda :) ++

När tänkte du testa?
  • Mudcakemonster
    emmaisson skrev 2018-01-26 06:23:39 följande:

Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?

Jag ser!! :) GRATTIS!!!!
  • Mudcakemonster

Grattis till alla som plussat :)

Jag väntar ännu med spänning på bim på onsdag. Vågar man testa innan? Hur gör ni andra?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018