Inlägg från: Mudcakemonster |Visa alla inlägg
  • Mudcakemonster

BIM JANUARI 2018

Hejsan och grattis till alla som plussat! :)

Hoppar gärna in här. Har BIM på lördag 6.1, och håller på att bli galen för att jag inte orkar vänta med testet. Är täppt i näsan, nyser, lite förhöjd temp och det liksom nyper till i magen emellanåt.

Har inte använt äl test men enligt appen fick vi till det typ två dagar innan äl, så jag hoppas att det räcker. Någon annan med BIM på lördag?

• Mudcakemonster

Nu gick jag och klantade till ordentligt. Klarade inte av ovetandet och tänkte för ?skijs? skull testa med ett äl test... (bim 6.1). Och fick ett svagt streck, vet att det skall vara lika starkt som kontrollstreckecket för att klassas som positivt, och så är det ju till på köpet ett äl test.

Men hoppet gick ju ändå upp ganska mycket :) hehe.

Vad tror ni? Skall jag ta ett gravtest imorgon fastän det är bim på lördag?

• Mudcakemonster
    Mudcakemonster skrev 2018-01-05 00:42:28 följande:

Nu gick jag och klantade till ordentligt. Klarade inte av ovetandet och tänkte för ?skijs? skull testa med ett äl test... (bim 6.1). Och fick ett svagt streck, vet att det skall vara lika starkt som kontrollstreckecket för att klassas som positivt, och så är det ju till på köpet ett äl test.

Men hoppet gick ju ändå upp ganska mycket :) hehe.

Vad tror ni? Skall jag ta ett gravtest imorgon fastän det är bim på lördag?

Och jo tog ju en bild också så jag kan analysera mera, hahha!

• Mudcakemonster
    Elsaida skrev 2018-01-05 04:26:40 följande:

Mina äl test är över medel i styrka när de bär positiva för graviditet så varför inte :)

Men kom ihåg att de kan reagera på annat oxå.

Lycka till :)

Tack för hoppet :) Jo de kan väl tydligen reagera på kommande mens också. Och idag har jag mensvärk.. Så vågar knappt gå på toa.
  • Mudcakemonster
    Mawie skrev 2018-01-05 17:24:40 följande:

Jag plussade i dag, hoppas bara att vi får behålla den lilla. Har två mf tidigare i V8 och v 13.

Ååååh grattis!!
  • Mudcakemonster

Hej igen allihopa. Hade Bim den 6:e denna månad. Tog en liten paus för jag blev så lessen när min mens kom redan den 5.1..

Men nu så har jag ägglossning igen, pos på äl stickan igår och BIM den 31.1. Vi mös till det ordentligt igår så nu får man spännas igen.

Två bim i samma månad :) grattis till alla som har plussat!

• Mudcakemonster

Lägger till mig på listan om det är ok :)

{#emotions_dlg.flower} BIM lista {#emotions_dlg.flower}

11/1 stragge + 98765

12/1 Jagheteralma + LillaMy08

14/1 Håkanhakan

15/1 Nardil + HäxanSurtant

17/1 maria1992

18/1 Unknown

19/1 stoppsign + Laes90

20/1 levisen + sofiaaa91

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho + Pasgetti

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims + Anonym1891 + Norrlandsbruden

23/1 Nolix

25/1 A1610 + Linaamanda

26/1 Litenoliv92

27/1 Alyina88 + Basbos

28/1 Meej

29/1 Alltidvi + Baraentilligen

29-30/1 carnations + SugarSugar

31/1 Anonym (newbie) + Charliegris + Mudcakemonster

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

Plus lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1)

4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1)

4/1 Divana87 (BIM 7/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM 7/1)

11/1 Tildurr (BIM 16/1)

13/1 Imra (BIM 13/1)

14/1 Woohooo (Bim 13/1)

14/1 Lilj3 (BIM 14/1)

16/1 MammaMia1012 (BIM 15/1)

• Mudcakemonster
    Airmos skrev 2018-01-19 12:50:58 följande:

KUL och välkommen tillbaka! Håller tummarna för dig! :)

Tack! Det är så spännande, men på samma gång jobbigt. Har blivit besviken så många gånger.

Läste igenom tråden. Skall du testa nu i helgen med en early cb? :) håller tummarna!
  • Mudcakemonster
    Alijoh skrev 2018-01-21 18:01:19 följande:

Hej! Hoppar in här, hoppas på lite råd och hjälp.

Jag och min sambo försöker bli gravida.. nu i en vecka har Hah mått illa, skulle mage, hård i magen, ingen aptit, hugg i högersidan och ?känt? mig alltjämt sjuk bara.. efter mycket läsande började jag misstänka att jag var gravid.. imorse gjorde jag ett test (med morgon urinen) och visade ett svagt streck ???????? gjorde ett ill vid lunchtid av ren nyfikenhet som visade ett väldigt svagt streck, men de va där. Men nu till min fundering, jag har sån mensvärk? Som kommer och går.. är de normalt eller? Ska ha BIM på onsdag..

Lägger in en bild på mitt ena test, vad tror ni? Är jag gravid?

Jag skulle absolut våga mig på ett grattis :) köp ett digitalt test imorgon för att vara på säkra sidan.

Mensliknande värk är ett vanligt symptom.
  • Mudcakemonster
    Alijoh skrev 2018-01-21 18:10:04 följande:

Redan köpt! Tänkte testa imorgon! Vågar inte ta ut något i förskott.. har endimetrios så trodde aldrig att jag skulle kunna bli gravid.. man har ju hört skräckhistorier.. men hoppas!!

Håller alla tummar och tår :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018