BIM JANUARI 2018
Om det bara ska vara ett streck o inte ett plus så ser jag :D
Om det bara ska vara ett streck o inte ett plus så ser jag :D
Hur ser man bilder som man postat :D är inne på mobilappen ?
Ser absolut två streck!!!!!
Jag ser absolut streck! :) Ser lovande ut! Ska du testa med cb digital?
BIM 19-21/1.
Testade svagt positivt imorse. Hoppades inte på för mycket.
Nu idag när jag och sambon hade sex så kom en blödning. Mens eller inte ? Osäker på det faktiskt. Någon som haft liknande men varit gravid endå?
Var det mycket? Kan det inte bara ha varit irriterade slemhinnor om kroppen ställer om? Tog du ett positivt test så är du ju gravid!
Ååh spännande håller tummarna för plusset!!:)
1 dl?! :O En vanlig mens om man plussar ihop alla dagarna ska ligga kring en halv dl. Mer än 0,8 räknas som en så pass kraftig blödning att man ska söka hjälp för att minska mängden man blöder.
Kan du verkligen ha blödit 1 dl på en dag? I så fall bör du kontakta vården.
Ååh spännande håller tummarna för plusset!!:)
Jag testade med CB Early första månaden vi försökte, då fick jag ett svagt spökstreck. Då var strecket snarare grått än blått.Har förstått att spökstreck inte är så ovanligt på CB Early. ????????
Jag tycker ditt streck ser blåare ut än mitt gjorde, men det är ju svårt att se på en bild. Vad tycker du strecket har för färg?
Håller tummarna för dig att det är positivt!!
Hoppas! Man får skörare slemhinnor som gravid, så inte ovanligt att blöda lite vid sex.
Testade för ett par dagar sedan svagt blått streck på CB early, såg svagt positivt ut.
Igår hade jag sex med sambon. Började blöda. Slutade tvärt efter. Ganska vattnigt blod. Samma veva den morgonen testade jag negativt på ett vanligt test (beräknad BMI 19/1).
Denna morgon fick jag detta resultat på morgon urinet...?!
Drog upp kontrast för att man ska se tydligare. Sjukt svårt att få med på bild.
Kan det vara sköts slemhinnor ? Genombrotts blödning ?
Länkar istället för bilden vill inte läggas in här...
gravid.ifokus.se/u2/3a89d990958a262e66663ccfbb510b2f/default/img-3509.jpg
Lägger upp en till bild :)
Oj klickade för snabbt !
Här kommer bilden :)
Hej tjejer!
Tack för all pepp under denna tid!
Imorse fick jag Det svart på vitt.
Jag och sambon ska ha en liten i sep/okt om allt går vägen! :D
Önskar er all lycka till ! <33333
Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!Grattis! Så glad för din skull. Vad har du haft för symptom och vilket försök var det på? :)