• Laes90

BIM JANUARI 2018

Hej!

Tog ut min hormon spiral i november. Fick mens. Hade ägglossning runt 8/12. Myste op under den helgen. Ville så gärna att det skulle bli något. Men mensen kom ca 2 veckor därpå.

I januari nu hade jag ägglossning runt 5/1. Tänkte att det blir ingenting denna gången heller .

Kände igår när sambon nöp mig lite över brösten o vårtorna att jag tyckte det var obehagligt och gjorde lite ont. Tänkte inte mer på det.

Idag när jag klev upp o började jobba så blev jag förvånad. Bröst vårtorna är så känsliga, gör ont, sticker och bränner på något vänster. Sen börjar jag känna av molande värk i magen.

Håller tummarna att det är någonting ! :)

Beräknad BIM 19/1.

• Laes90

Jqg hittar inte personen slm svarat mig i mitt inlägg. Var kan man hitta det ? *förvirrad*

• Laes90
    ampjot skrev 2018-01-11 11:08:57 följande:

Kul jag har också BIM den 19:e. Jag som alltid har superömma bröst så man knappt kan sova på mage runt ägglossning känner denna månad ingenting. :| Däremot 5 dagar efter min ÄL fick jag en konstig molvärk som ett band som drog längst nere i magen. Gick dock ganska fort över sedan inte känt så mycket så jag har inga större förhoppningar men bara vänta och testa. När har du planerat testa? :)

Nu hänger jag med hur man ser allt o svarar. Scrollade för kort bit. :D

Spännande för dig ! :) när planerar du o testa ?

Håller tummarna för dig !

Känns som om jag aldrig haft denna känslan i bröst vårtorna någonsin. Men vill inte hoppas för mycket ...
  • Laes90

Varit full fart hemmavid o har ibte haft tid att läsa igenom allt :)

Beräknad BIM troligen på fredagen eller lördagen. De onda bröst vårtorna för någon dag sedan har avtagit. Dom gjorde så sjukt ont men avtog Succesivt. Haft molande värk från o till. Imorse hade jag wtt stick / hugg i höger äggledare och molande värk efteråt. Nu under dagen från 14.00 har jag sprungit på toa fram tills nu. Säkerligen 6-8 ggr. Och det kommer onte bara någe droppar utan det blir någon dl.

Sambon sa till mig igår att brösten blivit fylligare än vad de brukar vara.

Någon som haft risigt symptom med att kissa ofta ?

• Laes90
    håkanhakan skrev 2018-01-15 21:48:04 följande:

Det låter som att du beskriver mig haha. BIM+1 nu, inget plus på Stickan dock. Har också haft ont i bröstvårtorna, samt sprungit på toa hela dagarna senaste veckan eller så. Helt sjukt törstig är jag också, är du också det?

Du har ibte testat dig än? :)

Jo känns att jag är torr o törstig hela tiden ....
  • Laes90
    håkanhakan skrev 2018-01-16 12:10:00 följande:

Testade i förrgår men då visade det ingenting. Försöker ha lite is i magen och testa om några dagar om inte mensen kommer :)

Håller tummarna ! När hade du beräknad BIM ?

Ska försöka ha is i magen jag med :)
  • Laes90
    håkanhakan skrev 2018-01-16 14:16:35 följande:

Håller tummarna för dig med! <3 När är din BIM?

Är på BIM+2 nu så det är väldigt spännande. Har fått mycket flytningar, tror du det är normalt? Brukar annars inte ha det.

Tack<3 !

Troligen 19-20/1. Osäker men runt där.

Men Gud! Vad spännande ! Hoppas verkligen på positivt !

Absolut så tror jag nog de kan bli mer sådant om man är gravid.
  • Laes90
    håkanhakan skrev 2018-01-16 18:19:46 följande:

Så spännande då är det "bara" några dagar kvar, om än dom

Känns oändliga :p

Håll mig gärna uppdaterad hur det går! <3

Håll mig uppdaterad med !!! :D<3 hur mår du?
  • Laes90
    håkanhakan skrev 2018-01-17 11:40:59 följande:

Jag mår bra tycker jag, ingen mens än men flytningar.. funderar på köpa ett test idag men får se hur jag gör :)

Hur är det med dig? Några symptom?

Inga symptom förutom molvärk. Men kan ju vara mensen som är på g...?

Åh! Kul! Hoppas du har en liten i dig !:D

Tog ett tidigt test imorse nyligen, svagt svagt streck men kan ju vara spök streck ...
  • Laes90

Testade idag med tidigt test. Detta blev resultatet. BIM 19-21/1.

Vad tolkar ni det som?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018