BIM JANUARI 2018
Om du testade positivt den 26 så tar det mellan 24-48h innan ägget släpper. Ligg på :)
Om du testade positivt den 26 så tar det mellan 24-48h innan ägget släpper. Ligg på :)
Vad tror ni om det här? BIM -2. Svagt, men visst är det två streck?!!
Alltså det här med att man aldrig går på toaletten utan att stirra på pappret och analysera sina flytningar. Gick på toa nyss och möttes av ljusrosa flytning utan klumpar eller något och min första tanke var typ: "men shit, kan man bildgoogla det här?!"
ÄL +5 så får hoppas på att den rosa lilla flaggan betyder att ägget gått i mål och inget annat.
Jag behöver en hobby. Eller fem. Vad som helst som får mig att bli lite mindre manisk. Jösses.
Jag fick riktigt ont i nedre delen av magen nu, mer på vänster sida.. och är ihållande nu mer än innan. Tidigare har det bara varit dovt, men nu är det som riktigt mensvärk :/ brukar aldrig får mensvärk såhär långt innan mens :/
Som riktig mensvärk?
När har du bim?
För mig kom denna värk nu, innan har den varit dov och knappt märkbar. :/
Grattis till alla som plussat!<3
Själv ligger jag här med ?mensvärk? fast under/efter äl..
Fick MF 13 dec och beräknad ha haft äl 31/12.
Har haft mensvärk sen 28/12? En vecka nu...
antar äl kan vara fördröjd eller så har jag bara värk nu efter äl helt enektlt.
Någon som vart med om samma tidigare?
Ska vi göra en BIM lista och lista där vi sammanställer allas datum, så vi kan få en överblick?
Om man tar RFSU testa tidigt på bim borde det väl visa plus om man är gravid? Eller kan man ändå behöva vänta några extradagar? Mitt var negativt igår på bim men fortfarande ingen mens i sikte !
Någon skrev tidigare att 90% får plus på bim, men för 10% dröjer det alltså. Ta ett nytt test om ett par dagar! :)
Hej, hur har det gått för dig? :)
Testade idag med tidigt test. Detta blev resultatet. BIM 19-21/1.
Vad tolkar ni det som?
Nu har NC hittat min ägglossning, tyvärr hade vi bara sex 2 dagar innan och 2 dagar efter utsatt ÄL men hoppas hoppas ! Kände inte alls av den som jag brukar göra vilket va lurigt. Ny bim den 28/1 om den kommer denna gång, så struligt efter pillerstop, så håller mig kvar här inne en stund till :)
Hej!!
Idag har jag haft som rättså intensiv krampkänsla i solar plexus, riktigt obehagligt!! Första gången nu i eftermiddag höll det i 45 min och släppte lite i 30 min. Sen kom det tillbaka men mycket svagare så det är inte så obehagligt nu, hänger i än. Har aldrig haft så tidigare men har inte hört talas om det som graviditetstecken. Kanske man är så spänd inför BIM att det orsakar krampen tänkte jag...
I övrigt har jag ömma bröst och svagt illamående, molvärk har jag haft till idag då det gått över. Jag inbillar mig definitivt inte det som jag känner fysiskt men ändå säger känslan att mensen kommer komma.