Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej! här hoppar jag in! har pussat för ca 1.5 veckor sedan. detta blir andra barnet om det går hela vägen. har en dotter på 2.5 ???? med henne kände jag knappt något illamående men denna gång har jag varit sängliggandes varje dag! får inte behålla något!???? någon annan som varit med om detta? är ju värre än magsjuka! någon som har tips på vad man kan äta/göra för att må bättre? just nu vet jag inte ens om jag orkar vara med under julfirandet imorgon då kroppen är helt orkeslös????
Hej! här hoppar jag in! har pussat för ca 1.5 veckor sedan. detta blir andra barnet om det går hela vägen. har en dotter på 2.5 ???? med henne kände jag knappt något illamående men denna gång har jag varit sängliggandes varje dag! får inte behålla något!???? någon annan som varit med om detta? är ju värre än magsjuka! någon som har tips på vad man kan äta/göra för att må bättre? just nu vet jag inte ens om jag orkar vara med under julfirandet imorgon då kroppen är helt orkeslös????
Hej! Grattis alla! :D Mitt första barn, fick MA i juli så hoppas på bättre lycka denna gång, vågar inte riktigt va för glad än förrens det gått lite längre ^^ min kille vet inget än, tänkte ge ett inslaget plus imorgon :) är i v5 och känner inte av det så mycket än, lite smått illamående ibland och så ont i huvudet till och från. Fruktansvärt rädd för ett till missfall
Ja, det ska verkligen bli mysigt. Som vi längtat efter pluset. Tajmingen kunde iofs kanske knappt blivit bättre då vi flyttar in i vårt nybyggda hus i början av året :)
Storasyster blir snart 11år. Men skrotet så söt som längtar efter en bebis :)
Skönt o höra att inte bara jag är "nybörjare" :) Kanske missminner mig nu, och sitter bara med telefon, men vet din sambo? När berättar ni för andra?
Hej bor också i Skåne men är en vecka efter er :) går in i vecka 6 på julafton :)
I malmö! :) du?
Haha, jag förstår verkligen att det var svårt. Jag höll mig 12 timmar och det var ändå under arbetstid, och tyckte det var svårt!
Men vilken start på en härlig julhelg för honom, och dig! :)
Tror det är väldigt vanligt att man suger på karamellen själv en stund först. Jag har skvallrat för mina två närmsta vänner och min mamma, som sa "jaaag visste det!" och då har vi inte ens setts sedan jag plussade, men vi är väldigt nära. Men, några av våra vänner kommer antagligen förstå det väldigt snabbt på nyårsafton - jul och nyår är ändå lite klurigt att dölja något sånt här på.. hihi! :) Men jag, och min sambo känner oss ganska lugna och tänker att vi väntar ju en bebis, inte ett missfall. :)