• fluu

Hantera rökande familjemedlemmar

Ni tänker rätt.

Nu har vi lyckligtvis få rökare i vår närhet(inte av en slump...) och vi har helt enkelt tydliga regler. Ingen får röka i vårt hem eller på vår balkong. Så är det bara. Snart ska vi dessutom flytta till ett rökfritt område(halleluja!) så där är det helt förbud även utanför vår personliga sfär.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    optimist63 skrev 2017-12-08 12:11:13 följande:

Jag antar att det nya området ligger långt från en stad samt större väg om du är så rädd för gifter via luften?

Du vet väl då också att det finns många saker som gör att människor inte vill bo med rökande urdjur, inte bara att det är skadligt?

För övrigt så är större delen av de nyare bostadsområdena här helt rökfria. Av en anledning liksom...
  • fluu
    optimist63 skrev 2017-12-08 12:11:13 följande:

Jag antar att det nya området ligger långt från en stad samt större väg om du är så rädd för gifter via luften?

Du vet väl då också att det finns många saker som gör att människor inte vill bo med rökande urdjur, inte bara att det är skadligt?

För övrigt så är större delen av de nyare bostadsområdena här helt rökfria. Av en anledning liksom...
Svar på tråden Hantera rökande familjemedlemmar