• Anonym (Finland 100 år)

Har du haft sex med en finländare?

Det har väl knappast undgått någon att Finland fyller 100 år idag. Så låt oss då dela med oss av våra erfarenheter I att ha sex med någon från Finland. Du skall alltså själv inte vara finländare. Hur har sexet varit? Bra? Dåligt? Något speciellt som du kommer ihåg eller reagerade over?

Som TS börjar man ju....men dessvärre är jag diskvalificerad iom att jag faller på regeln att man själv inte får vara finländare.

Men ni andra?

• Svar på tråden Har du haft sex med en finländare?
  • Anonym (AnonymMan)
    optimist63 skrev 2017-12-23 19:28:50 följande:
    Varför så sur???

Jag vet inte vad det heter men jag menar de finnar som pratar svenska men att man hör att dom kommer från Finland.
    Dialekt?
  • Anonym (Drillo)

Räknas en åländska som finska? I så fall är svaret ja. Annars inte.

• Anonym (Leif)

Japp hade en fling med en finska som såg precis ut som hon den blonda i Spice Girls..snygg så in ihelvete och helt vild har ärr på ryggen efter hennes naglar..saknar henne faktiskt..grymt sex på alla vis..

• Anonym (Mmmmats)

Är det verkligen så stor skillnad på sex med en finska jämfört med svensk? 

Blir ju nyfiken

• Anonym (Japp)

Jag hade en finsk kk under en period. Hon var gift och ca 15 år äldre (jag var 40). Hon var helt galen i sängen, aldrig haft någon som varit kåtare. Hon kom lugnt 6-7 ggr när vi sågs. Efter dom träffarna var man helt slut och snorren var som ett russin. 🤣

• Anonym (Mmmmats)
    Anonym (Japp) skrev 2024-10-08 10:17:36 följande:

Jag hade en finsk kk under en period. Hon var gift och ca 15 år äldre (jag var 40). Hon var helt galen i sängen, aldrig haft någon som varit kåtare. Hon kom lugnt 6-7 ggr när vi sågs. Efter dom träffarna var man helt slut och snorren var som ett russin. 🤣

Fan, jag måste ha en finska NU! Min fru vet inte vad kåt betyder!
  • Anonym (AnonymMan)
    Anonym (Mmmmats) skrev 2024-10-08 07:52:14 följande:

Är det verkligen så stor skillnad på sex med en finska jämfört med svensk? 

Blir ju nyfiken

Träffade en del finskor innan jag träffade min fru, aldrig dåligt sex med någon av dem, alltid vilt, alltid hängivna och villiga att hitta på saker på olika ställen, inte bara i sängen.
  • Anonym (Mmmmats)
    Anonym (AnonymMan) skrev 2024-10-08 14:44:03 följande:
    Träffade en del finskor innan jag träffade min fru, aldrig dåligt sex med någon av dem, alltid vilt, alltid hängivna och villiga att hitta på saker på olika ställen, inte bara i sängen.
    Jag får skaffa mig en finsk fru istället! 
  • Anonym (Mmmmats)
    Anonym (AnonymMan) skrev 2024-10-08 14:44:03 följande:

Ändå valde du en svensk fru? 
    Min erfarenhet = svenska kvinnor är de mest frigida av alla.

Svar på tråden Har du haft sex med en finländare?