• Anonym (Finland 100 år)

Har du haft sex med en finländare?

Det har väl knappast undgått någon att Finland fyller 100 år idag. Så låt oss då dela med oss av våra erfarenheter I att ha sex med någon från Finland. Du skall alltså själv inte vara finländare. Hur har sexet varit? Bra? Dåligt? Något speciellt som du kommer ihåg eller reagerade over?

Som TS börjar man ju....men dessvärre är jag diskvalificerad iom att jag faller på regeln att man själv inte får vara finländare.

Men ni andra?

• Svar på tråden Har du haft sex med en finländare?
  • ziegfried

Med en vrålkåt 50+ fyllkärring på färjan.  Jag  knullade henne mera i desperation, då jag missade med raggandet.  Hon va intet spec. för ögat, men hade jäckla sköna bröst för åldern. Hon "njöt och tjöt", höll ett jäcla oväsen med sitt ylande och skrikande. Vilket kåtade upp mig änu mera.
           Jag var ung och viril med jättestånd, lagom berusad så jag kunde hålla et tag. Så hon fick värklegen kört sig. 

• EnFru

Haha...pluspoäng där

optimist63 skrev 2017-12-07 10:18:39 följande:

Nej! Jag tycker ni oftast är sexiga!

Om det är du på bilden så stämmer det väl in på dej med.

• optimist63
    EnFru skrev 2017-12-07 19:43:35 följande:

Haha...pluspoäng där

Hade du inte varit gift hade jag stött på dej helt klart!
  • jsunny
    EnFru skrev 2017-12-07 08:08:01 följande:

Haha Men såååå farliga är vi väl inte

Anonym (.) skrev 2017-12-07 08:02:50 följande:

Dito. Finska kvinnor är läskiga.

själv vill jag ha en Finsk kvinna,,,Svenska kvinnor är så Saatana lama... Händer int ett skit i sängen. Perkele haluun nussii kova ja kauaan.
  • Anonym (sexy)

Jag har haft I hop det med några finskor dom var helt klart godkändas i sängen och vågade verkligen ta för sig.
    Speciellt en upplevelse med en finska mins jag.
     När vi körde dogy så känner jag bara hennes hand tar tag om kuken och flyttar upp den till hennes stjärt hål och hon fortsätter att stöta emot som inget har hänt.  

• jsunny

Mielummin nussin yhen Suomalaisen nainen kun  Ruottalaisen...Ja jos saissin olla yhen Suomalaissen nainen kanssass niin...en ikinä lähtees :) ja näin on!!!

• optimist63
    jsunny skrev 2017-12-19 23:41:58 följande:

Mielummin nussin yhen Suomalaisen nainen kun  Ruottalaisen...Ja jos saissin olla yhen Suomalaissen nainen kanssass niin...en ikinä lähtees :) ja näin on!!!

Ps Detta är ett Svenskt diskussions forum.... Ds
  • EnFru

Äh, bara en lyckad vinkel på bilden, men tack...pluspoäng för det

optimist63 skrev 2017-12-08 09:34:52 följande:

Hade du inte varit gift hade jag stött på dej helt klart!

• optimist63
    EnFru skrev 2017-12-20 15:03:38 följande:

Äh, bara en lyckad vinkel på bilden, men tack...pluspoäng för det

Med ett väldigt lyckat motiv kanske....

Min dröm som nybliven singel är att just hitta en vacker tjej som har den där mysiga brytningen på finska.
Svar på tråden Har du haft sex med en finländare?