Anonym (Blirsåtrött) skrev 2017-12-17 20:33:14 följande:
Nä inte något sådant. Bara att om vi blir gravid en tredje gång ska vi försöka tjata till oss ett tidigt ul på fertilitetsklinik, har både bm och gynekolog på gynakuten sagt. Men jag äter vitamin kvinna, räknade till 21 vitaminer och mineraler i den och den ska främja fertilitet. Och sambon käkar nått fertilitetspaket med vitaminer . Tänkte jag skulle ringa nästa år till lokala bm och kolla läget vad dom säger
Jaa det har varit hemskt. Speciellt senaste gången. Första vul trodde dom den bara gömde sig. Andra va dom lite orolig men trodde fortfarande den bara gömde sig. Tredje kändes ganska körd men fanns ändå en chans. Såå om jag skulle få komma på vul nästa grav vill jag ha gått minst 10 veckor så de inte finns en.chans för den att gömma sig. Vill behöva gå på bara ett vul där de antingen är bra eller åt helvete liksom. Få veta på en gång i så fall .
Ja jag äter också en massa tillskott. Men när jag väl blivit gravid har jag inte ätit annat än D vitamin så jag funderar på om de inte spelar någon roll för min del,men jag törs inte chansa heller.
Skulle prova med bisolvon ordentligt inför denna ÄL hade jag tänkt,men glömde helt bort det!
Och nästa ÄL vet jag inte om jag kommer kunna ha sex vid, ska operera mig för cellförändringar på livmodertappen,dom ska tydligen skärs bort Endel en vecka innan ÄL. Och man vill ju inte dra på sig nån infektion.
Ah jag fattar att du vill vänta nästa gång! Så himla märkligt att dom inte kunde se att det inte stod rätt till direkt...
åh kan vi alla inte bara få bli gravida?! Känns ju så orättvist att vi ska behöva gå igenom det här..
Men jag har en känsla av att det kommer hända inom en snar framtid! Och då kommer den här perioden falla i glömska! Och vi ses i BF 2018 grupper istället :))