• Enbarnspappan

Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

Som tråden lyder... Hur skaffar jag en kk utan att uppfattas som en sexgalen manshora?

Jag är inte ute efter ett förhållande, utan bara ha någon att ha sex med. Men hur förklarar man det utan att tjejen kommer tro :

1: han ligger bara runt som alla andra killar

2: han har säkert någon men är otrogen.

Känns som att man är dömd på förhand.

På krogen går jag aldrig, och på nätet är man en i mängden om man bara vill ligga.

Jag ser bra ut, med tanke på utseendet på de jag varit i förhållande med innan, men hur kommer jag till skott när jag endast är ute efter närhet men inget förhållande :(?

Vill fortfarande att tjejen ska känna sig fin och speciell trots att man bara vill ha sex med henne..

• Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?
  • Stengreven

Hej tanken är att man kan hitta på del av dom roliga grejer som man gjorde med sin sambo när man fortfarande var ny kära allt från att Åka på bil tävlingar till bara resa i väg någon dag och hitta på något avkopplande. Håller med om att man bör vara öppen med vad som gäller från början har aldrig haft en älskarinna men kan föreställa mej att det är lätt att falla för varandra om man har kul ihop nog bra med en gemensam syn från början och kanske bra om hon också har sambo? Mvh

• Anonym (Också blyg..)
    vampyria2 skrev 2017-12-27 22:44:54 följande:

Men om du vill hitta på en massa saker med henne vad är dskillnaden p att var ett par och vara KK? Att man inte presenterar den framför släkt och vänner eller?

Jag skulle ju rekommendera dig/ er att vara så ärliga ni bara kan så tiidigt som möjligt, annars är risken att ni sårar någon.

Sen finns ju ändå alltid risken att någon ändå får känslor men har man varit tydlig i från början så kan de ju faktiskt inte tycka att ni har gjort fel, eller?

Stengreven skrev 2017-12-28 00:06:43 följande:

Hej tanken är att man kan hitta på del av dom roliga grejer som man gjorde med sin sambo när man fortfarande var ny kära allt från att Åka på bil tävlingar till bara resa i väg någon dag och hitta på något avkopplande. Håller med om att man bör vara öppen med vad som gäller från början har aldrig haft en älskarinna men kan föreställa mej att det är lätt att falla för varandra om man har kul ihop nog bra med en gemensam syn från början och kanske bra om hon också har sambo? Mvh

Söker nåt liknande. Vill främst ha närhet och sex men även kunna ha myskvällar och se film typ. Nån att hänga med lite, med betoning på bra sex ;)
    Visst, kanske det ökar chansen att få känslor? Man får ha lite koll. 
    Skillnaden mot en relation är väl att det inte är så seriöst, man inget par men drar nytta av varandra ;) friends with benefits är väl en mer korrekt benämning kanske :)  
  • Pumakvinna
    Stengreven skrev 2017-12-28 00:06:43 följande:

Det där skulle jag kalla älskarinna. Endast de smarriga russinen i kakan.En passion! Betydligt mer kvalitativt än en kk:)
  • Anonym (Också blyg..)
    Pumakvinna skrev 2017-12-28 00:38:56 följande:
    Det där skulle jag kalla älskarinna. Endast de smarriga russinen i kakan.En passion! Betydligt mer kvalitativt än en kk:)
    Vad är skillnaden mellan KK och älskarinna? 
  • Anonym (Sexuallitet)

Aliona,jag är i samma zone. jag  har flera KK och 2 av dem är män, Japp, jag accepterar män i mitt sexuella liv. Dock är det så att under hela mitt liv har jag bara träffat på 2 män som jag fungerar med mig. Var öppna mina underbar människor.

• Luftis

Ki?le 66 tycker nog att det står alla fritt att ha en KK älskare eller älskarinna om man så vill.

O?ika orsaker i livet kan ju göra att man inte får sex och närhet i sitt förhållande.

Själv gift med en gravt handikappad kvinna skulle gärna ha en kk skulle vara trevligt

att få pm här kanske av någon i samma sits.

• snuttplutt

går nog inte att endast vilja ha sex utan att uppfattas som "typisk man som bara vill en sak"... hur du ska hitta kk utan att gå på krogen eller söka på nätet... ingen Aning... tror inte att de flesta kvinnor känner sig fina och utvalda om man bara vill ha Sex med dom... 

• Anonym (Sth)
    Aliona skrev 2017-12-05 20:48:41 följande:

Kanske att vi drack vin eller badade/duschade ihop, såg en film någon gång (och hånglade så fort det var tråkigt), gosade eller sov en stund efteråt, kanske hade frukost hemma eller ute om jag sovit över. Jag behöver inte alle vara kär i dem jag har sex med, men åtminstone känna förtroende och omtanke. Och ha kul ihop! Handlar nog mycket om att hitta någon du matchar med.

Du och jag är jämngamla, har du en kompis just nu? /M (Stockholm)
  • Anonym (fukkthat)

seriöst, vem bryr sig vad kvinnor i allmänhet tycker? du ska ju hitta en kvinna som vill samma som dig, alltså ha härlig sex... fuck the rest (eller nä, de vill ju inte hahaha)

• transparent

Jag tror inte det är möjligt. Är nog bara ok om tjejen tar initiativ till sexuell kontakt.

Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?