• Enbarnspappan

Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

Som tråden lyder... Hur skaffar jag en kk utan att uppfattas som en sexgalen manshora?

Jag är inte ute efter ett förhållande, utan bara ha någon att ha sex med. Men hur förklarar man det utan att tjejen kommer tro :

1: han ligger bara runt som alla andra killar

2: han har säkert någon men är otrogen.

Känns som att man är dömd på förhand.

På krogen går jag aldrig, och på nätet är man en i mängden om man bara vill ligga.

Jag ser bra ut, med tanke på utseendet på de jag varit i förhållande med innan, men hur kommer jag till skott när jag endast är ute efter närhet men inget förhållande :(?

Vill fortfarande att tjejen ska känna sig fin och speciell trots att man bara vill ha sex med henne..

• Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?
  • Anonym (Också blyg..)
    Anonym (Papi) skrev 2017-12-03 05:33:22 följande:

Jag skulle också vilja träffa en tjej Kk men är ganska blygg ;(

Det behöver väl inte vara ett problem :) Var bor du då? 
  • Aliona

Jag är kvinna och har haft flera kk (mest män, någon tjej) och det har nästan alltid funkat bra. Det viktigaste, som många andra skriver, är ärlighet. Det andra är respekt och uppskattning. När jag var tillsammans med min kk ville jag känna att han trivdes och ville vara just där med mig. Sen kunde han ha andra när vi inte sågs, men när han var med mig ville jag att han skulle vara närvarande. Och visst handlade det allra mest om sex men inte uteslutande. Kanske att vi drack vin eller badade/duschade ihop, såg en film någon gång (och hånglade så fort det var tråkigt), gosade eller sov en stund efteråt, kanske hade frukost hemma eller ute om jag sovit över. Jag behöver inte alle vara kär i dem jag har sex med, men åtminstone känna förtroende och omtanke. Och ha kul ihop! Handlar nog mycket om att hitta någon du matchar med.

• Mister

Jag är man 45 bor i Stockholm, jag har haft någon kk men ingen jag riktigt gillat som bra. De har bott lite för långt bort, en kk ska ju bo nära och helst vara i samma situation som en själv för att förstå. Ha barn och sakna bra sex och ha passion och vilja hångla så fort man ses och det måste ju klicka för sex såklart. Båda ska ju vilja hålla det "hemligt" med anledning att man vill vara kvar i sin livssituation som den är i övrigt. Jag är ju 16x16 och vältränad och har kvar att ge????. PM mig här om det finns någon kvinna som vill prata vidare.

• assadali

En kille från Skaraborg 28år är sugen på att träffa nån man kan ha kul med har snap så tveka inte o skriva puss

• Abbeylarge
    Aliona skrev 2017-12-05 20:48:41 följande:

Jag är kvinna och har haft flera kk (mest män, någon tjej) och det har nästan alltid funkat bra. Det viktigaste, som många andra skriver, är ärlighet. Det andra är respekt och uppskattning. När jag var tillsammans med min kk ville jag känna att han trivdes och ville vara just där med mig. Sen kunde han ha andra när vi inte sågs, men när han var med mig ville jag att han skulle vara närvarande. Och visst handlade det allra mest om sex men inte uteslutande. Kanske att vi drack vin eller badade/duschade ihop, såg en film någon gång (och hånglade så fort det var tråkigt), gosade eller sov en stund efteråt, kanske hade frukost hemma eller ute om jag sovit över. Jag behöver inte alle vara kär i dem jag har sex med, men åtminstone känna förtroende och omtanke. Och ha kul ihop! Handlar nog mycket om att hitta någon du matchar med.

Var bor du ? You sure know the real deal...
  • Emmylittle

Som kvinna kan jag säga att vi har samma problem ???? nyss avslutat en lång relation och vill absolut inte ha någon ny partner. Däremot närhet och sex absolut!

• Stengreven

Undrar bara kk är väl bara sex. Jag söker någon som man kan hitta på roliga saker med allt från utflykt till kolla på någon bra film ihop med o skälvklart sex om kemin är rätt är det mer en älskarinna än en kk?

• vampyria2

Men om du vill hitta på en massa saker med henne vad är dskillnaden p att var ett par och vara KK? Att man inte presenterar den framför släkt och vänner eller?

Jag skulle ju rekommendera dig/ er att vara så ärliga ni bara kan så tiidigt som möjligt, annars är risken att ni sårar någon.

Sen finns ju ändå alltid risken att någon ändå får känslor men har man varit tydlig i från början så kan de ju faktiskt inte tycka att ni har gjort fel, eller?

• Anonym (knullkompis)
    Stengreven skrev 2017-12-27 22:22:49 följande:

Undrar bara kk är väl bara sex. Jag söker någon som man kan hitta på roliga saker med allt från utflykt till kolla på någon bra film ihop med o skälvklart sex om kemin är rätt är det mer en älskarinna än en kk?

Det där vore ju idealet. Kk är alltför sexorienterat och helt ointressant i min värld. Önskar att det fanns något likvärdigt där Knull i K:et byttes mot själ och ev fysisk kontakt om kemin fanns men då hade man väl blivit kär på stört;)?
Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?