Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

Anonym (knullkompis) skrev 2017-11-28 01:50:12 följande:

Tror skillnaden på vad män kallar närhet och kvinnor gör är vitt skilda saker varav en del av problemet. Närhet för de flesta kvinnor innebär tillit, acceptans och att någon anknyter till en känslomässigt. Enbart sex för en kvinna är snarare raka motsatsen till närhet. Enbart sex är att vara fysiskt intim vilket lockar få kvinnor om de kan välja detta istället vanligtvis. Men det finns kvinnor som lämnat förhållanden, som vill ha en paus, experimentera, kanske ha en älskare vid sidan för att partnern inte kan ge dem vad de behöver. Sök bland dem. Min erfarenhet av kvinnor är att de flesta blir förolämpade om män bara vill ha sex med dem, för de har behov av att känna sig utvalda och älskade för mer än sin kropp.

Sett flera kvinnor skriva här att dom ligger med killar som dom inte vill vara ihop med.
    För kvinnor så är det ok.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (knullkompis) skrev 2017-11-28 01:50:12 följande:

Tror skillnaden på vad män kallar närhet och kvinnor gör är vitt skilda saker varav en del av problemet. Närhet för de flesta kvinnor innebär tillit, acceptans och att någon anknyter till en känslomässigt. Enbart sex för en kvinna är snarare raka motsatsen till närhet. Enbart sex är att vara fysiskt intim vilket lockar få kvinnor om de kan välja detta istället vanligtvis. Men det finns kvinnor som lämnat förhållanden, som vill ha en paus, experimentera, kanske ha en älskare vid sidan för att partnern inte kan ge dem vad de behöver. Sök bland dem. Min erfarenhet av kvinnor är att de flesta blir förolämpade om män bara vill ha sex med dem, för de har behov av att känna sig utvalda och älskade för mer än sin kropp.

Sant.
    Kvinnor däremot kan tända på killar och utnyttja honom just för bara sexet, och att han har så snygg kropp och är bra i sängen.
    Kvinnor är inte ytliga, då, och mannen blir inte utnyttjad.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ros) skrev 2017-11-28 07:31:13 följande:

Det finns vi tjejer som också bara vill ha kk. Mina har varit sådana som ingen annan känner till. Att vi fått smyga med det. Det är min kick på det hela :)

Snabbast här och där, blickar när ingen ser och till slut utvecklar man utan att tänka på det hemliga signaler som ingen annan förstår...

Jag har hittat mina först i skolan. Innom vänskapskretsen och sedan på jobbet.

Och några på nätet...

Bara du är ärlig och ger tjejen chansen att välja att bara bli kk så att hon redan från början vet att det inte blir mer så är det en jätteskoj lek.

Och vem vet... känslor kanske uppstår om ett år eller två och då få ni ta den diskussionen då.

Så hur ska du stå ut från mängden, för din önskan är allt från utstående... Alla killar är kåta som djur och vill ha sex idag...

Jag vet inte, skulle vilja skriva att personkemin måste stämma, men jag har upptäckt att det inte alls är ett kriterier, kan ha haft skitskoj i "sängen" med vissa killar men vi skulle aldrig kunba umgås som vänner.

På jobbet?
    Dom flesta anser att man inte ska inleda nåt med nån från jobbet.

Är det tjejen som väljer och tar initiativet där, tycker du?
    Det är några på jobbet som kollar in mig känns det som.
    Eftersom jag är man så inbillar jag mig, men visst vore det kul med en flirt.
Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?