Inlägg från: transparent |Visa alla inlägg
  • transparent

Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

Jag tror inte det är möjligt. Är nog bara ok om tjejen tar initiativ till sexuell kontakt.

• transparent
    Ellemmenn skrev 2018-10-21 14:07:57 följande:

Om en hittar tjejen på  en sida där människor söker kontakter så har hon väl tagit initiativet? Om killen frågar (lägger in annons eller liknande) så är det ju fritt för intresserade tjejer som söker samma sak att svara. 

Det här har säkert en hel del med ålder att göra, hur folk ser på det hela. 

Så en kille som lägger in en kontaktannons har tagit initiativet? Eller gäller det bara när en tjej har lagt in en kontaktannons? 
    Jag har aldrig hört det förut. Att man tar initiativet för att man har en kontaktannons Skrattande
    Och så är det killen som ska skriva först va? Du skriver ju att det är "fritt för intresserade tjejer som söker samma sak att svara".
  • transparent
    Ellemmenn skrev 2018-10-21 14:58:58 följande:

Med "hittar tjejen" så avsåg jag att hon fanns där. Alltså lagt in en annons om kk, det måste väl vara att ha tagit initiativ?

Om någon lägger in en annons om kk och en annan svarar, då tar den ett initiativ till att BLI kk med den som söker? 

Jag svarade alltså på de som tyckte att killar skulle anses som svin för att de söker kk men inte tjejer. Fattar inte varför det ska vara olika. Det sviniga skulle väl vara att utge sej för att vilja ha förhållande om en bara är ute efter sexet.

Ja, det kanske är så. För tjejer. Jag har kontaktannons, men inte fan har jag tagit initiativ för det. För det så måste jag skriva till nån först.
    Sen är jag säker på att de flesta tjejer tycker att killar som är ute efter sex är svin.
  • transparent
    Anonym (Också blyg..) skrev 2017-12-28 00:34:02 följande:
    Stengreven skrev 2017-12-28 00:06:43 följande:

Hej tanken är att man kan hitta på del av dom roliga grejer som man gjorde med sin sambo när man fortfarande var ny kära allt från att Åka på bil tävlingar till bara resa i väg någon dag och hitta på något avkopplande. Håller med om att man bör vara öppen med vad som gäller från början har aldrig haft en älskarinna men kan föreställa mej att det är lätt att falla för varandra om man har kul ihop nog bra med en gemensam syn från början och kanske bra om hon också har sambo? Mvh

Söker nåt liknande. Vill främst ha närhet och sex men även kunna ha myskvällar och se film typ. Nån att hänga med lite, med betoning på bra sex ;)
    Visst, kanske det ökar chansen att få känslor? Man får ha lite koll. 
    Skillnaden mot en relation är väl att det inte är så seriöst, man inget par men drar nytta av varandra ;) friends with benefits är väl en mer korrekt benämning kanske :)  
    Ok, sånt funkar på film. Nån som verkligen har såna relationer?
  • transparent
    Anonym (knullkompis) skrev 2017-11-28 01:50:12 följande:

Min erfarenhet av kvinnor är att de flesta blir förolämpade om män bara vill ha sex med dem, för de har behov av att känna sig utvalda och älskade för mer än sin kropp.

Jag är sexuellt attraherad av en kvinnlig bekant. Kan inte se oss i ett förhållande. Båda singlar. Men skulle jag föreslå nåt så blir hon nog förolämpad.
  • transparent
    Mimosa86 skrev 2019-01-17 10:32:21 följande:
    Så fan heller, en kille är ett svin om han ljuger och förleder. Är han öppen från början att han inte vill ha en relation så är det väl inga problem? Finns minsan tjejer som känner samma. Det handlar om ärlighet
    Jag är öppen för både och. Träffar jag rätt vill jag ha en relation. Men kan tänka mig en kk också.
Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?