• Ellemmenn

Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

transparent skrev 2018-10-21 12:16:19 följande:

Jag tror inte det är möjligt. Är nog bara ok om tjejen tar initiativ till sexuell kontakt.

Om en hittar tjejen på  en sida där människor söker kontakter så har hon väl tagit initiativet? Om killen frågar (lägger in annons eller liknande) så är det ju fritt för intresserade tjejer som söker samma sak att svara. 

Det här har säkert en hel del med ålder att göra, hur folk ser på det hela. 

• Ellemmenn
    transparent skrev 2018-10-21 14:53:12 följande:
    Så en kille som lägger in en kontaktannons har tagit initiativet? Eller gäller det bara när en tjej har lagt in en kontaktannons? 
    Jag har aldrig hört det förut. Att man tar initiativet för att man har en kontaktannons Skrattande
    Och så är det killen som ska skriva först va? Du skriver ju att det är "fritt för intresserade tjejer som söker samma sak att svara".

Med "hittar tjejen" så avsåg jag att hon fanns där. Alltså lagt in en annons om kk, det måste väl vara att ha tagit initiativ?

Om någon lägger in en annons om kk och en annan svarar, då tar den ett initiativ till att BLI kk med den som söker? 

Jag svarade alltså på de som tyckte att killar skulle anses som svin för att de söker kk men inte tjejer. Fattar inte varför det ska vara olika. Det sviniga skulle väl vara att utge sej för att vilja ha förhållande om en bara är ute efter sexet.

Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?