Inlägg från: Enbarnspappan |Visa alla inlägg
  • Enbarnspappan

Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

Som tråden lyder... Hur skaffar jag en kk utan att uppfattas som en sexgalen manshora?

Jag är inte ute efter ett förhållande, utan bara ha någon att ha sex med. Men hur förklarar man det utan att tjejen kommer tro :

1: han ligger bara runt som alla andra killar

2: han har säkert någon men är otrogen.

Känns som att man är dömd på förhand.

På krogen går jag aldrig, och på nätet är man en i mängden om man bara vill ligga.

Jag ser bra ut, med tanke på utseendet på de jag varit i förhållande med innan, men hur kommer jag till skott när jag endast är ute efter närhet men inget förhållande :(?

Vill fortfarande att tjejen ska känna sig fin och speciell trots att man bara vill ha sex med henne..

• Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?
  • Enbarnspappan

För att tillägga i tråden.. Så självklart, så ska inte ens kk ses som ett köttstycke.

Jag skulle behandla min liggkompis som...en bra tjejkompis.

Gå ut och käka då och då kanske, se någon film.... Göra andra saker än att bara ha sex.

Det finns mycket man kan göra, det enda som bestämmer VAD man får göra innan det ses som ett förhållande får man diskutera fram. Men självklart vill man klicka ändå lite... Inte bara pang på.

• Enbarnspappan
    Anonym (Enbarnsmamman) skrev 2017-11-30 09:06:50 följande:

Det är lite svårt det där... För samtidigt vill man ju, som någon ovan skrev, vara intressant som person och ändå känna sig uppskattad. Jag iaf vill inte bara ses som en kropp. Sen finns väl alltid risken att någon får känslor men då gäller det att vara uppmärksam på sig själv och bryta i tid om det blir så.

Lyckades du bryta när du fick känslor för honom eller vad det han som gjorde det?

Inboxa mig om du vill ses Enbarnsmamman :)
  • Enbarnspappan

I Södermanland, nära Eskilstuna. Men man kan ju alltid träffas halva vägen i någon stad för en helg på hotell :)

Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?