Inlägg från: Anonym (Enbarnsmamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enbarnsmamman)

Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

Jag tycker du låter som en perfekt kk. Tror ändå det är ganska vanligt bland både kvinnor och män att i perioder av livet endast ha detta behovet. Det viktigaste är att vara tydlig med vad som gäller.

Jag är en tjej som söker samma. Vill ha närhet och sex just nu. Vissa kanske tycker man är "dålig" som bara vill ha sex men jag tycke inte alls det är fel om man känner så. Jag är diskret med detta utåt men tex på ett sånt här forum är det inte svårt att hitta någon som har samma önskemål...

Hur gammal är du förresten TS?

• Anonym (Enbarnsmamman)

Låter intressant :) Iaf om vi skulle råka bo hyfsat nära... :)

• Anonym (Enbarnsmamman)
    Anonym (Ärlighet) skrev 2017-11-30 08:29:11 följande:

Men var ärlig bara? Skriv exakt vad du är ute efter.

Jag skulle vilja ha en sexuell relation men jag kommer ju aldrig mer gå in i en om killen försöker få mig att känna mig "utvald och speciell". Ska det handla om sex ska det bara handla om sex. Jag har nyligen gått ur en relation som enbart skulle handla om sex, men där mannen behandlade mig som att han ville mer, vilket gjorde att jag fick känslor för honom och så blev jag sårad....

Men som sagt. Ska man ha en sexuell relation måste man kunna vara helt ärlig med sina avsikter och man måste kunna avsluta allt om det verkar som att någon börjar få känslor. Då är det knappast omöjligt.

Det är lite svårt det där... För samtidigt vill man ju, som någon ovan skrev, vara intressant som person och ändå känna sig uppskattad. Jag iaf vill inte bara ses som en kropp. Sen finns väl alltid risken att någon får känslor men då gäller det att vara uppmärksam på sig själv och bryta i tid om det blir så.

Lyckades du bryta när du fick känslor för honom eller vad det han som gjorde det?
Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?