IVF våren 2018
Hoppas samtalet gick bra idag! Hoppas på massa befruktade för er del! Och hoppas du kan börja träna snabbt igen :)
Jag har inte själv varit överstimulera, utan hada bara stora "vanliga" äggstockar. Läkarna sa att jag skulle ta det lugt och inte träna. Men för mig är det precis som du, träningen är ett utlopp. Och är några av de få tillfällen jag inte grubblar. Så jag tog hjälp av min PT som tog fram träningsprogram som var anpassade efter mina nya förutsättningar. De rekommenderar jag verkligen. Kände mig väldigt trygg med den approachen. Jag upplever att sjukvården kan massor när det gäller anatomi och läkemedel, men väldigt lite om hälsa, både fysisk och psykisk.
Nu väntar jag mens, och då ska jag ta ny medicin med östrogen för att bygga slemhinna och kunna få återföringen.
Och jag som fnyst så åt svullnaden... såg en bild på min kusin i 7e månaden och jag ser likadan ut!!! Alltså va?! Rätt ut, naveln fick en ny form och det gör ont i huden... två dagar av extrem svullnad, men nu verkar det bättre.. gör inte ont i alla fall
Smart att ta hjälp av din pt, jag tränar bara på egen hand, så frågan är om det är svårt att hitta en pt som kan hitta ett upplägg utan att känna mig sedan innan... får klura på saken
Hur mår ni?