Pappan till mitt barn missbrukar droger, vill ha ensam vårdnad!
Pappan till mina 2 äldsta på 12 å 9år åkte fast för narkotikabrott. Dem var endast hos honom varannan helg. Jag fick samtal av soc att han blivit stoppad påverkad. Sen kom soc hem till mej för att prata. Eftersom dem bodde här å hade de bra skulle jag fortsätta ha dem. Skulle absolut inte lämna iväg dem till honom. Eftersom han vägra svara när ja ringde skickade jag ett vänligt sms om att ja finns å stöttar honom. Att ja hämtar barnen(skulle va hans helg). Berättade som de va för barnen. Hörde ingenting på 10månader! Då ringer familjerätten ang. Att han vill ha ett möte. (Det är på onsdag). Ber dem att hälsa att han gärna kan ringa mej personligen vilket han gjorde. Men han frågade inte ens hur barnen mådde. Kunde inte svara på var han varit, gjort eller bodde. Väldigt osammarbetsvillig. Så nu väntar ja på mötet. Vet inte hur de här kommer gå. 12åringen har aldrig nämnt pappa under dessa månader. 9årige sonen har haft utbrott på utbrott. Sagt att ingen tycker om honom, att han vill dö osv. Otroligt jobbigt med honom just nu & jag känner mej helt utmattad.
Vi har gemensam vårdnad å ja hade önskat ensam, då de gäller skolpapper, skaffa bankkort på barnens önskan osv. Men skulle aldrig hindra honom till att träffa barnen. Bara ja får en förklaring. Har ingen aning om han gått på droger eller varit ren den här tiden.