Gravid
Hej!
Jag är gravid med mitt första barn och har bf 17/3. Kul med fler som ska ha vid ungefär samma tid, det finns en grupp för oss som har bf i mars - ett litet tips är att söka efter den om du vill :)
Hej!
Jag är gravid med mitt första barn och har bf 17/3. Kul med fler som ska ha vid ungefär samma tid, det finns en grupp för oss som har bf i mars - ett litet tips är att söka efter den om du vill :)
Vad heter gruppen ?
Jaha åh va kul, jag är gravid med mitt första barn har precis börjat må riktigt bra faktiskt, mådde riktigt illa i början till vecka 19 kanske sen dess har det varit härligt och vara gravid men känns som tiden går så himla sakta vill så gärna veta om de är en liten flicka eller en pojke och vill så gärna träffa hen nuuuu????
Ville ta reda på könet och frågade på vårat RUL men min lilla låg med benen i kors då så det gick inte att se och eftersom allt såg så bra ut får vi inte åka på fler ultraljud om inte något händer och då i medicinskt syfte :( tror att jag har en liten flicka eftersom jag tror mycket på sånna här tecken man läser om????
Jo har försökt boka ett privat ultraljud men hittar inte någon klinik som kan ta emot för de här uppe i norbotten... är beredd att betala det de gör mig inget vi vill ju så gärna veta????