• Fibban16

Gravid

Hej, är helt ny här så förstår inte riktigt om jag gör rätt så att alla ser osv. Jag är gravid i vecka 26 (25+2) bf den 1 mars och hade varit jätte kul om jag hittade någon att ha kontakt med som också är gravid och kanske har bf kring mitt datum? Skriv så kan jag ta kontakt ????

• Svar på tråden Gravid
  • Krullet89

Hej!

Jag är gravid i v 24 har Bf 17 mars. Hur mår du ?

• HannaA11

Hej!

Jag är gravid med mitt första barn och har bf 17/3. Kul med fler som ska ha vid ungefär samma tid, det finns en grupp för oss som har bf i mars - ett litet tips är att söka efter den om du vill :)

• Fibban16

Jaha åh va kul, jag är gravid med mitt första barn har precis börjat må riktigt bra faktiskt, mådde riktigt illa i början till vecka 19 kanske sen dess har det varit härligt och vara gravid men känns som tiden går så himla sakta vill så gärna veta om de är en liten flicka eller en pojke och vill så gärna träffa hen nuuuu????

• HannaA11
    Krullet89 skrev 2017-11-19 18:31:30 följande:

Vad heter gruppen ?

Kommer inte ihåg det exakta namnet då det var ett tag sen jag kikade in där - tror att den går att hitta om man googlar "bf mars 2018 familjeliv" :)
  • HannaA11
    Fibban16 skrev 2017-11-21 00:10:28 följande:

Jaha åh va kul, jag är gravid med mitt första barn har precis börjat må riktigt bra faktiskt, mådde riktigt illa i början till vecka 19 kanske sen dess har det varit härligt och vara gravid men känns som tiden går så himla sakta vill så gärna veta om de är en liten flicka eller en pojke och vill så gärna träffa hen nuuuu????

Segt att må illa, det gör jag fortfarande och är nu i v. 24 (men det värsta kräkandet har iallafall slutat nu). Ska du ta reda på könet? Vi var väldigt nyfikna och när vi gjorde Rul så fick vi frågan om vi ville veta och då kunde vi inte låta bli :).
  • Fibban16

Ville ta reda på könet och frågade på vårat RUL men min lilla låg med benen i kors då så det gick inte att se och eftersom allt såg så bra ut får vi inte åka på fler ultraljud om inte något händer och då i medicinskt syfte :( tror att jag har en liten flicka eftersom jag tror mycket på sånna här tecken man läser om????

• HannaA11
    Fibban16 skrev 2017-11-23 11:39:47 följande:

Ville ta reda på könet och frågade på vårat RUL men min lilla låg med benen i kors då så det gick inte att se och eftersom allt såg så bra ut får vi inte åka på fler ultraljud om inte något händer och då i medicinskt syfte :( tror att jag har en liten flicka eftersom jag tror mycket på sånna här tecken man läser om????

Ah, vilken liten buse som inte ville visa :). Man kan ju boka privat ultraljud om man vill ta reda på könet, men det beror ju på om man vill betala den extra kostnaden.
  • Fibban16
    HannaA11 skrev 2017-11-23 11:55:10 följande:

Ah, vilken liten buse som inte ville visa :). Man kan ju boka privat ultraljud om man vill ta reda på könet, men det beror ju på om man vill betala den extra kostnaden.

Jo har försökt boka ett privat ultraljud men hittar inte någon klinik som kan ta emot för de här uppe i norbotten... är beredd att betala det de gör mig inget vi vill ju så gärna veta????
  • HannaA11
    Fibban16 skrev 2017-11-25 14:09:07 följande:

Jo har försökt boka ett privat ultraljud men hittar inte någon klinik som kan ta emot för de här uppe i norbotten... är beredd att betala det de gör mig inget vi vill ju så gärna veta????

Tråkigt att det är svårt att hitta, man blir ju så nyfiken :)
Svar på tråden Gravid