Inlägg från: problemtjej1 |Visa alla inlägg
  • problemtjej1

Måste man ha sex?

Hej igen! Tack så jättemycket för alla svar. Jag kände mig så ensam och som en ovan har skrivit, speciellt när någon säger att tjejer är mer eller lika lätt kåt som killar. Men alla era inlägg får det att kännas okej.
    Jag måste klargöra att jag och min pojkvän som många andra kanske också har såna perioder, vi hade väldigt mycket sex för kanske ett år sen, flera gånger per dag många dagar.
    Jag hade då inga problem med underlivet.
    Det är därför jag undrar över varför jag nu känner mest obehag av tanken. Perioden kom då jag fick mindre lust (som jag är i nu med uppenbarligen) och vi pratade om det, jag tror vändningen för honom var jobbigast egentligen, han ville väl göra det lika ofta som innan då, nu brukar han inte tjata om sex.

Jag suger av honom nån gång ibland istället och det känns verkligen inte lika jobbigt, vissa gånger vill jag inte men då respekterar han det, men vill inte att ni ska tro att jag låter honom gå torr flera månader i rad även om det inte är fel med det heller om man nu inte vill. 
    Kort efter att jag tappade lusten kom smärtan, det är som att något tar emot där inne, en gång stötte han emot något som gjorde så fruktansvärt ont, det gjorde ont i hela magen och underlivet och vi var tvungna att avbryta. Det känns som att det nästan alltid är något fel med mig, ont någonstans och ofta kopplat till underlivet.
    Jag känner ju också att visst, jag hade kunnat fejka det för hans skull, för att han skulle få ligga lite, men jag vill inte göra så mot honom! I mitt förra förhållande kunde jag ligga och stirra upp i taket och hoppas att han skulle komma snabbare (även fast han höll 2 minuter), för att det skulle va över, men jag vill inte ''utsätta'' min nuvarande kille för det. Han ''förtjänar'' liksom att jag talar sanning för honom om man kan säga så. 
    Jag är lite rädd att han ska tröttna samtidigt som jag vet att han förstår. Han fattar att det gör ont och förstår att jag inte vill. Men bak i huvudet gnager ju ändå tanken av att han kanske vill ha något annat om det går ett bra tag till. Jag menar jag känner att jag borde vara glad att jag har någon som kan bli så pass kåt av ens kropp och jag är rädd att han inte blir det senare i livet och att jag kommer önska tillbaka mig i livet till nu när han väl blir det och jag inte ''utnyttjar'' det.
    Jag är väldigt svartsjuk och ibland frågar han om jag vill suga eller något eller om han ska gå iväg och dra en själv. Då gör han det ju till porr som många andra. Bara den tanken att han ser en bättre kropp än min får mig att tänka över ''beslutet'' lite extra... Ni kanske tycker mina tankar är jättekonstiga, jag kan säga att det är dom, det är sånt här jag tänker på när jag väl tänker på det.
  • problemtjej1

Jag vet att jag är sen nu men jag insåg ju att jag skapat denna tråd anonym men jag svarade med mitt användarnamn. Det var inte meningen för jag hade helt enkelt glömt det men ingen mer har skrivit här på ett tag?

Svar på tråden Måste man ha sex?