Anonym (Belle) skrev 2017-11-18 04:11:56 följande:
Händer det något med ditt självförtroende om du "får nobben" ett nej att din tjej inte har lust? Ser du det som att hon rejectar dig som person? Att du inte duger?
Jag tror inte oralsex löser problemet att hon är rädd att bli lurad, inte heller tror jag hon blir bekväm och avslappnad att ha killens tunga mellan sina ben eller en kuk i munnen när det är en sexakt, då spänner man sig, det är inte skönt och det börjar mest troligt göra ont / mår dåligt inombords.
Du har hög sexdrift men sen när är det någon annans problem? Du vet hur man drar handtralla, baka en paj och njut.
Jag reagerar på att det finns ett osynligt krav att man måste "ge" sex, för annars går du under? Blir en sur femåring? Och det är tjejens ansvar?
Man ger inte sex, man har lusten att idka sex eller inte.
Min sambo vill ha mig stenhårt med sin enorma sexdrift och de gånger någon av oss inte vill så är det lika självklart som att vi inte tvingar i varandra mat vi inte gillar. Var och en får tacka ja och nej och vi kan hantera "driften" utan att bli två griniga ungar mot varandra. Då har man inget med sex å göra om man blir respektlös och inte har någon självkontroll. Tänk om din tjej tvingar sig att ha sex med dig varje vecka , hon har egentligen ont, hon fejkar orgasm,men du är nöjd bara du får låna hennes hål? Kul liv.
Hold on ditt kioskmongo, stoppa inte ord i min mun.
1. Jag blir bitter i mina tankar och det blir en stor sak för mig som jag går och grublar över. Jag aggerar inte ut något, hon skulle troligen inte ens märka av det.
2. Min nuvarande har nog aldrig nobbat mig på dessa 5 år. Jag har däremot fått nobben i ett annat förhållande.
3. Jag har krav på en sexrik rellation och om jag inte får ut vad jag vill av rellationen så lämnar jag den hellre än att jag går och mår dåligt i den.
4. I mitt liv kommer jag först, mår inte jag bra så lär ingen annan må bra av mitt sällskap. Jag lever inte för någon annan, men jag lever gärna med en annan person.