Inlägg från: Anonym (Sofia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sofia)

Min sambo ändrar beteende

Bananapelsin skrev 2017-11-15 08:44:07 följande:

Jag kan inte dokumentera någonting, har försökt spelat in med mina mobiler, ljud, filmer ja allt, upptäcker han det så slår han sönder dom, sista telefonen spolade han ner i toan...

möjligtvis att jag kan skriva något litet i anteckningarna..

Men enligt honom så vet alla att jag tydligen är en psykopat som ingen vill ha med att göra.. jag vet inte vad jag gjort, eller varför alla tror det. Han påstår att det kommer in folk på hans jobb ibland och säger att jag är sjuk i huvudet och jättekonstig. Jag kanske gör saker utan att jag vet det? Kan man ha en sån sjukdom?

Du är ingen psykopat, han gör allt för att försöka få dig att TRO att du är det så att han ska få mer makt.

Du måste lyssna på oss här som skriver och lämna honom NU! Packa en liten väska med det viktigaste och dra hem till en vän. Dina vänner hatar dig inte, han bara säger så till dig för att göra dig svag! Sen ringer du kommunens socialtjänst, de brukar ha en kvinnofridssamordnare som kan hjälpa dig med allt praktiskt. Strunta i lönen, du kan få akut försörjningsstöd tills ditt konto är skyddat från honom igen.

Gör detta nu! Tro inte på något han säger!
Svar på tråden Min sambo ändrar beteende