• Scoops

Min sambo ändrar beteende

Lägg benen på ryggen och SPRING DÄRIFRÅN! Om inte för din skull så för ert barns skull! Han är ju livsfarlig! 

Vad menar du med att han drar ner dig i golvet? Menar du på riktigt att han använder händer och armar för att få ner din kropp på golvet?  Om du får ett "utbrott" så får du ett utbrott, det är inte hans uppgift att stoppa dig från sånt och dessutom kan han ju skada dig illa när han gör så, dig och barnet.

Fortsätter du leva med honom kommer detta bara att bli värre, han kommer att göra dig illa varje dag. Mer och mer.  

• Scoops

Ring en kvinnojour, berätta samma sak som du skriver i den här tråden och låt dem hjälpa dig. Gör det idag, vänta inte på lönen! Fly idag, ring banken i eftermiddag och spärra ditt kort för honom. Jouren hjälper dig få allt du behöver och sen när du får din lön kommer han inte åt den.

• Scoops
    Bananapelsin skrev 2017-11-15 08:57:02 följande:

Han brukar ta sina armar under mina och sätta knäet i ryggen på mig så man viker sig framåt, gör sjukt ont i armarna... sen sätter han sig på en med ett knä på valfritt ställe, han påstår att man får ett utbrott för att man höjer rösten, typ säger ifrån på skarpen att jag vill inte...

Han misshandlar dig!

Snälla, bara ta oss på allvar. Förstå att det här är inte så du ska leva och att han förmodligen kommer att slå ihjäl dig en dag om du inte flyr från honom nu! Om inte dina föräldrar ser det så lämna dem bakom dig, du kan återknyta kontakten när du blivit stark igen.
Svar på tråden Min sambo ändrar beteende