Religösa! Liv efter döden?
Ni som har en stark tro, tror ni på liv efter döden?
Ni som har en stark tro, tror ni på liv efter döden?
Kanske har du lite rätt. Jag hoppas väl mer, men jag tror lite också. Har ganska många nära som dött därav får man kanske mera tro, iallafall jag..
Och ang gud särar. Håller med om att det nu låter konstigt då du ifrågasätter det. Han sägs ju ta emot alla, varför finns helvetet då?
Var sägs det att han tar emot alla?
Det brukar finnas en (minst) hake, allt beroende på vilken religion och tolkning du menar. Eller har du hittat på en egen Gud?
Haha, nej ingen egen gud. Jag tror att jag menade att det brukar sägas (kristendom) att gud älskar alla, men gör han det verkligen ifall helvetet finns. Så menade jag nog
Säg till allihopa andligt folkslag sitter ner i soffan mottaglig sätt på det okända ser och talar till döda människor aldrig varit rädd för att vandra in till ljuset!
För utomstående kan det uppfattas som främmande förlåt mig för mitt tungomål..
När du ber bön sker det något mirakel?
Jag har ingen stark tro men tror ändå att det finns ett liv efter döden. Det har funnits alltför många tecken på det i min familj för att man ska kunna förkasta det.
Då var du en hedning för det är bara för dom som inte tror på fadern sonen och den heliga anden det inte sker något mirakel efter att bett bön!
Jag har ingen stark tro men tror ändå att det finns ett liv efter döden. Det har funnits alltför många tecken på det i min familj för att man ska kunna förkasta det.
Spännade. Vilka tecken? Varför just din familj?