Loomi skrev 2017-11-21 18:50:17 följande:
Hej!
Fy det låter inte roligt alls, att du blöder! Har du ont också? Vad sa dom om blödningarna när du gjorde VUL?
Vågar faktiskt inte svara på risken för missfall.... Dock hört att man kan blöda i början av graviditeten och att det ändå går hur bra som helst och en frisk bebis föds! Hoppas såklart på det! Kram!Jag tror inte det är kört! Du hade ju bara hållit dig 2 timmar... Har du tagit digitalt med veckoindikator? Eller testat på morgonurin?
Har köpt ett likadant test nu o ska testa imorgon. Känner dock inte av samma trötthet eller hunger längre..o nästan ingen molvärk i magen Heller. .
Tog ett till idag då jag inte kunde låta bli o med bara 2h urin igen dum som jag e..men nu syns strecket nästan inte alls. Får se imorgon bitti. Ska inte dricka något mer tills jag tar testet så d inte blir så utspätt..
Har läst att om hcg blir väldigt högt dock så kanske inte stickorna ger utslag alls! Låter jättekonstigt! Men det är flera som skrivit att dom efter att ha spätt ut kissprovet med vatten o sen doppat testen så har det gett utslag! OM det stämmer så lär det ju knappast inträffa redan i v 5 liksom..halmstrå! ;)