Inlägg från: Anonym (tjejsex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjejsex)

Demisexuell femme som bara gillat straighta tjejer - evighetssingel?

Låter som en otroligt jobbig situation speceillt eftersom de allra flesta kvinnor inte får sexuella känslor för vänner alls. De sätter ofta skiljetecken mellan sex och vänskap. Det är snarare killar som får både sexuella och kärlekskänslor för sina kvinnliga vänner. Du måste nog absolut söka dig till gayvärlden och skaffa vänner där som du kan lära känna och kanske utveckla något med.

De "få" crushar du haft, var det också med vänner? Har du aldrig känt sexuell lust ens till en väldigt attraktiv tjej, typ en främling eller någon i din umgängeskrets som du inte känt först?  Tror det kan bli problematiskt för oftast gör just vänskap att sexuella känslor inte uppstår för att det blir för nära enligt mina erfarenheter. Jag har prövat ligga med några tjejkompisar men det har blivit pinsamt och taffligt mest. Jag är din motpol och känner nästan inte för sex när jag lär känna människor. I grund och botten verkar det handla om tillitsissues för oss båda på ett eller annat sätt?

Hoppas du får uppleva det vackra med lebiskt sex snart:) Det är väl värt att vänta på!

Svar på tråden Demisexuell femme som bara gillat straighta tjejer - evighetssingel?