Demisexuell femme som bara gillat straighta tjejer - evighetssingel?
Jag är strax över 30 år, aldrig legat med någon eller ens pussats med någon. Har aldrig varit attraherad av någon jag inte haft väldigt mycket känslor för och aldrig haft känslor för någon jag inte innan det haft som nära vän länge. Men de (ytterst få) jag crushat på hade jag varit väldigt sugen på, men de har inte i sin tur varit det. Och de har ju då varit nära kompisar, och som rubriken säger, straighta. Har bara en gång sagt till en crush att jag har känslor då det dessutom är enda gången jag crushade på en singel:/
Längtar väldigt mycket efter ett förhållande och närhet inom förhållandet men lyckas verkligen alltid bara få känslor för tjejer som inte i sin tur gillar tjejer. Skulle dessutom väldigt gärna få barn men vill inte ha barn ensam. Har testat Tinder men det funkar liksom inte då jag behöver träffa någon i närmare ett år för att då kanske få känslor och sedan ännu en tid innan jag vore okej med att röra vid någon och att de rör i mig.
Någon som har några idéer om hur jag kan undvika liknande situationer i framtiden och hur jag faktiskt skulle kunna träffa en trevlig tjej att leva ihop med?