Åldersskillnad, inget sexliv
Kan börja med att säga att jag är i ett förhållande sedan 5 år tillbaka, han är 24 år äldre än jag. Det kanske är relevant. Men precis som i typ alla andra förhållanden så har vi bara mindre och mindre sex nu det senaste året. Han har förstås mycket på jobbet, och jag hade mycket i skolan, men nu har jag fattat att det inte är bara det. Jag går inte i skolan längre och han har haft ledigt en del, men vi har i alla fall inte sex.
Vår toa är sjukt lyhörd och jag hör honom liksom gå på toa vilket jag tycker är äckligt. Han rakar sig inte så jätteofta "därnere", har gått upp en del i vikt (som jag inte har problem med egentligen) och därför har han en ganska tråkig klädstil. Jag är sjukt luktkänslig och kan inte suga om jag känner nån obehaglig lukt, som det tyvärr brukar vara även om han är nyduschad. Jag tänder inte på det sex vi brukade ha heller, eller rättare sagt så var han nog bättre i sängen förut. Vi kramas hela tiden och är mycket nära och så, men sexlusten finns bara inte där.
Jag är i 20-årsåldern och vill inte redan ha peakat i mitt sexliv! Visst att vårt förhållande är fantastiskt, men hur länge ska jag sakna detta?? Han blir liksom bara äldre. Jag vill absolut INTE göra slut, men vill heller inte leva utan en sexualitet.. Blir inte sexuellt attraherad av honom längre, och tror det beror på att vi bott ihop så länge och ser allt liksom. Men jag kan inte heller bo själv pga olika anledningar.. Så ser inte så mycket ljusning i detta tyvärr. Är inte direkt attraherad av andra heller, och otrogenhet är ju ändå inget som jag vill vara med om. Nån som har/har haft samma problem? Eller hur göra?