För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Zanda skrev 2017-11-05 00:02:31 följande:
Just ja, nån frågade om ålder och jag har just fyllt 37. Känner mig inte jättestressad över det då jag alltid haft lätt för att bli gravid (peppar, peppar) och för att jag läst mycket ny forskning som visar att fertiliteten upp i åldrarna faktiskt är ganska hög numera... Jag har ju tre barn sen innan, och hoppas ju nu på en liten fyra - men kanske vi även hinner med en liten femma tänker jag ibland...inget min man är invigd i ännu dock och en sak i taget!
Härligt med den inställningen och ja, det är många som får barn sent i livet nu. Det här var min fyra som låg i magen. Längtan efter fyran är ännu större nu. När jag var gravid i v 6 nu så blev min mamma sjuk. Graviditetsglädjen har inte hunnit då sådan plats förrän sista veckorna denna gång då mamma gick bort för 1,5 månad sedan. Nu hade jag äntligen kunnat börja fokusera på glädjen över liten i magen. Vaknar på nätterna och tänker och tänker på det här nu. Vill ha en garanti för att jag snart blir gravid igen. Det gåt ju inte. Väntan är så himla svår....