Inlägg från: Anonym (Bara gråter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bara gråter)

Håller troligtvis på att få missfall - är helt förstörd.

Är i ca v.5+3. I fredags tog jag ett Clearblue digital med eftermiddagsurin, det visade då 3+. Idag tog jag ett nytt test (då brösten helt slutat ömma, är helt symptomfri) med eftermiddagsurin och det visar 2-3 veckor. Vet att man ska ta med morgonurin men det visade ju 3+ i fredags även på eftermiddagen. Alla symptom är som sagt helt bortblåsta. Jag kan inte se något annat än att det är missfall. Kämpat för att bli gravid i 1,5 år. Vet inte om jag orkar mer.

• Svar på tråden Håller troligtvis på att få missfall - är helt förstörd.
  • Anonym (Bara gråter)

Vet inte vad jag ville få fram med inlägget men bara skriva av mig kanske.

• Anonym (Bara gråter)

Nej jag är verkligen inte det. Alla symptom är som bortblåsta. Självklart kan ett gravtest ge indikationer på missfall, hcg-nivån minskar ju?

• Anonym (Bara gråter)
    Mirelle skrev 2017-10-29 20:23:30 följande:

Lade till tråden som favorit för att titta till dig <3 hoppas att det går bra.

Tack fina du!
  • Anonym (Bara gråter)
    Anonym (Qwerty) skrev 2017-10-29 20:26:50 följande:

Blöder du? Hur mycket har du druckit idag?

Ingen blödning än. Kan ju vara ma med.

Har druckit som vanligt. Som i fredags typ och då fick jag ju 3+ på eftermiddagen.
  • Anonym (Bara gråter)

Känner ändå att något är fel.

• Anonym (Bara gråter)
    Anonym (Emma) skrev 2017-10-29 21:06:59 följande:

Har gått igenom 3 graviditeter. Symptomen har kommit och gått, jag har haft blödningar mm. Men det har gått jättebra! Förstår att du är orolig men försök att ta det lugnt. Med största sannolikhet är allt bra.

Tack snälla. Önskar jag kunde känns så, men magkänslan säger något annat.

Och så det där jäkla testet..
  • Anonym (Bara gråter)

Ringt kvinnokliniken idag, hon frågade om symptom mm och jag sa att jag inte känner något. Hon höll med om att det låter konstigt. Har tid om en vecka.

Svar på tråden Håller troligtvis på att få missfall - är helt förstörd.